One stroke - krok po kroku! :)

Tyle było próśb, że nie mogłam nie ulec!
Ale wcale nie było łatwo- wstawanie i robienie zdjęć po każdym elemencie!
Przez co mani nie do końca jest takie jakie bym chciała ;(
No ale to co najważniejsze spróbuję przekazać :)

 FACE: KLIK
INSTA: KLIK

O to co dziś zamierzam stworzyć razem z wami: 

Ale powoli! Zaczynamy od pomalowania paznokci i przykrycia ich topem!

 Kolejny krok to zmatowienie płytki na której zamierzamy malować:

I przygotowujemy pędzelek!
Moczymy w wybranych farbkach: jeden narożnik w zielonej a drugi w białej!
I delikatnie mieszamy granice ;)

Zobaczcie na szybko jak to przebiega! ;D

 A teraz jedziemy! :)
1. Ten etap to listki, a 2. to poprawienie ich koloru!
Będą one częściowo przykryte więc nie muszą być idealne!
Zresztą, czy prawdziwe listki są idealne? :)

2. to płatki, a 3. znów pogłębienie koloru!
Tu ładnie wyprowadzamy górę!

5. zamknięcie kielicha 6. wzmocnienie koloru 
Tutaj staramy się przede wszystkim aby nie zlał nam się środek kielicha :)

7. To etap pomocniczy! 
Jeżeli malujemy na czarnym, to możemy czarną farbką przykryć pewne elementy, 
których nie chcemy na naszym zdobieniu :)

8.  Dodatki! Wbrew pozorom grają one bardzo ważną rolę!
Im większe pazurki tym więcej możemy zagospodarować :)

9. TOP! I to na tyle :)

A teraz w normalnym świetle możecie zobaczyć efekt końcowy:

33 komentarze:

  1. Zmotywowałaś mnie do kolejnych prób! Chociaż zupełnie nie czuję bluesa, to będę trenować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, czekam an efekty ;-) bez wątpienia w tej metodzie Trzeba duuuuzo ćwiczyć ;-)

      Usuń
  2. Próbowałam, ale trochę chyba jeszcze przerasta mnie ta metoda ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez wątpienia to jedna z trudniejszych metod, ale można nią wiele osiągnąć, tylko trzeba ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyc ;-)

      Usuń
  3. Chciałabym kiedyś ogarnąć to one stroke :D wygląda pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry efekt uzyskałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie :) sama bym się tak wyzyla artystycznie Ale ciągle brakuje mi czasu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to racja, ta metoda wymaga dużo cwiczen i Czasu, a mój wzronik powstaje w tempie 1 zdobienia na tydzień. Nie wiem czy go kiedyś skończę :-D

      Usuń
  6. ale śliczne ;) ja nie mam cierpliwości do tego ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurcze, to jest dopiero wyższa szkoła jazdy :D Nie wiem czy miałabym cierpliwość :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi 😂 na początku było Ciężko, maluje się i maluje a nic nie wychodzi, ale jak już się opanuje trochę to idzie super :-D

      Usuń
  8. Efekt jest naprawdę ciekawy, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super to wygląda :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. to jedyne zdobienie którego jeszcze się nie dotknęłam :P pięknie Ci wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tyle razy podchodzilam, w końcu się Przekonałam i nie żałuję ;-)

      Usuń
  11. Piękne są, gdy uporam się ze stemplami na pewno wypróbuję tę metodę zdobień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz stemple jakoś Odłożyłam na bok, może dlatego że żadnych nowych plytek nie miałam już spory czas :-D

      Usuń
  12. widac smugi tego matowienia - moze to efekt oswietlenie podczas zdjec? moj top coat tez nie jest bez skazy (jak chyba kazdy lakier, idealy nie istnieja... :(), ale tak duzych smug nie zostawia nigdy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smugi od top coatu na hybrydzie? Nie wiem o czym mówisz i gdzie to widzisz :-D chyba, ze nie doczytalaś w poście, że top jest dopiero na zdjęciach z oboma dłońmi....

      Usuń
    2. Oj.. tez nie bardzo wiem o co chodzi. Przecież po zmatowieniu, wykonaniu zdobienia nakładamy top coat :) który pięknie nabłyszcza i uwydatnia zdobienie. Żadnych smug nie zaobserwowałam. Przy zmatowieniu koloru przed położeniem top coatu tak to przecież wygląda.
      Aj

      Usuń
    3. Dokładnie ;) Może post nie został przeczytany i myślała, że w trakcie malowania po spolerowanym to już jest z topem ;D

      Usuń
  13. Mnie tak nie bardzo idzie malowanie tą metodą; na kartce wychodzi spoko, ale już na paznokciach gorzej, musiałabym miec dwa razy większe paznokcie ;) hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi 😂 to u mnie zawsze było odwrotnie, na kartce nic nie umiałam namalować bo za duża była dla mnie :-D

      Usuń
  14. Sliczne :) uwielbiam ta metode zdonienia paznokci, zdecydowanie moja ulubiona :) kupilam ostatnio Siren! Jest obledny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siren to jeden z najfajniejszych kolorkow Semilaca :-D no a one stroke ja juz tez uwielbiam, chociaż początki nie są latwe :-D

      Usuń
  15. Świetny post :) pięknie to namalowałaś :) 😍 jeszcze nie próbowałam, ale farby cierpliwie czekają na swój moment :P
    Aj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie! Wyjmuj farby i maluj, a nie! Ja czekam na efekty ;D

      Usuń
    2. Jak już coś mi się uda to podeślę Ci Kochana :)

      Usuń
  16. ale świetnie te zdobienie się prezentuje, bardzo mi się podobają takie paznokcie :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta metoda jest genialna i często 'ślinię' się do niej na insta ;) Muszę poćwiczyć, może coś z tego wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...