Szkolenia w Akademii Semilac ;-)

Wszystko zaczęło się 16.11.2015r. na pokazie Semilac w Poznaniu! ;)

Jak wiecie na Semilacach pracuję już bardzo długi czas!

Poszłam na jedne pokaz i totalnie mnie pochłonęło! ;D

A o czym mowa? SZKOLENIA W AKADEMI SEMILAC!



Zaczynamy od numeru 1! 12.01.2016r.- MIX ZDOBIEŃ!

Zobaczcie co zdziałałam w tym dniu:



Pewnie ciekawi was jak to wszystko wygląda:




Pani Agnieszka prowadzące szkolenia dała nam mnóstwo wskazówek!

Miałyśmy to szczęście być w grupie tylko trzyosobowej!

Każde zdobienie zostało dokładnie omówione i nagle wcale nie wydawało się aż tak trudne jak na początku! :)



Na sam koniec otrzymałam certyfikat Akademii numer 1 :)



Szkolenie numer 2! Ono trwało prawie cały styczeń!

METODA ŻELOWA!

Dzień 1- teoria + przedłużanie na żelu wykończenie kolorem ;)




Metoda żelowa dotychczas nie została przeze mnie opanowana!

O takim szkoleniu myślałam już długi czas!

Tym razem to pani Magda zdradzając swoje sekrety doprowadziła do tego,

Że nawet ja sama byłam zadowolona ze swojej pracy :)



Dzień 2! Uzupełnienie i budowa paznokcia french!



Z takim stanowiskiem zaczynamy pracę:


French jest jednak trudniejszy od budowy tylko bezbarwnym żelem!

Ale szczerze? Bardzo się cieszę, że jest uwzględniony w szkoleniu!



Dzień 3! To już ,,tylko” egzamin!

Teoria + przedłużenie na formie 3 swoich paznokci :)



W tym dniu w moje ręce trafił 2 do kolekcji certyfikat! :)




I ostatnie szkolenie- to o którym najbardziej marzyłam od zawsze!

ONE STROKE 8.02.2016r

Ta metoda była dla mnie zagadką od długiego czasu!

Sama nawet nie wiedziałam jak się za nie zabrać!

A pani Agnieszka po kilku godzinach ćwiczeń sprawiła, że wyszły cuda! :D

Pierwsza kompozycja ćwiczeniowa:



A to niestety już ostatni zdobyty certyfikat:



Mam nadzieję, że spodobała się wam wyprawa do Akademii Semilaca!

Szkolenia odbywają się tylko w Poznaniu przy ulicy Jugosłowiańskiej 43!

Wszelkie dodatkowe informacje możecie znaleźć tutaj: KLIK



Ja chciałabym podziękować Akademii za udostępnienie kilku fotografii!

Pozostałe zdjęcia tak jak i pokazane prace są mojego autorstwa ;)

30 komentarzy:

  1. przepiękne prace :) zazdroszczę... ehhh gdyby Poznań był ciut bliżej... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, do Poznania pociągi kursują! Zapraszamy ;D

      Usuń
  2. Świetna sprawa.Gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrząc na Twoje prace jestem zachwycona. Chętnie bym poszła, niestety do Poznania mam dość daleko. Byłam w moim mieście na szkoleniu mix zdobień, dałam 400 zł i Pani mi powiedziała, że nie da się wykonać zdobień Semilakami, bo są za rzadkie i trzeba żelem. Stracone pieniądze..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pociąg i zapraszam do Poznania ;D Ja kiedyś byłam na szkoleniu z hybrydy, ale to już dawno! Wydałam 600 zł, nie nauczyłam się nic! Miałam wrażenie, że to pani mnie pytała o więcej rzeczy niż ja ją! A w Akademii jest super pod tym względem, że dziewczyny na prawdę chcą nauczyć i zdradzają wszelkie triki, a nie pokazać że one umieją a my nie! :)

      Usuń
  4. Ale zazdroszczę i gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. One stroke'owe zdobienia totalnie skradły moje serducho :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze podziwiałam One storkę i chciałam trochę się tej metody nauczyć ;) Efekty można osiągnąć zaskakujące :)

      Usuń
  6. Szkoda, że do Poznania mam tak daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wzorki i manicure :) Żałuję, że do Poznania mam tak daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda to mega i kolejna pozycja do nauczenia się - one stroke :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, chociaż nie jest łatwo :-D potrzeba dużo ćwiczeń i cierpliwości ;-)

      Usuń
  9. Piękny one stroke! ;) czekałam na ten wpis, gratuluję Kochana wszystkich trzech certyfikatów :)
    Aj

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie Ci wyszło przedłużanie :D. French boski :O

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna sprawa, sama kiedyś miałam szkolenie ze stylizacji paznokci, ale już niewiele pamiętam. Piękne zdobienia i prace ci wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze Ci zazdroszczę :) Pięknie Ci to wszystko wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. no te one stroke to czapki z głów *.* rewelacja! Świetne szkolenie i widać, że można się wiele nauczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No na one stroke to się na prawdę sporo Nauczyłam! A zawsze chciałam Tworzyć takie kwiaty ;-)

      Usuń
  14. Czyli naprawdę warto chodzić na szkolenia :) Zdobinia wyszły Ci super :0 widziałam kilka podobnych w semilac world magazine :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bo pani Agnieszka która prowadzi szkolenia wykonuje właśnie zdobienia to tego czasopisma ;-)

      Usuń
  15. Gratuluje, piękne prace! Zazdroszczę ale tak pozytywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie Ci wyszły te paznokcie :) Dobrze wiedzieć na przyszłość że da się tam czegoś fajnego nauczyć:)
    pozdrawiam
    labonnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę szkoleń :D zdobienia śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też byłam na kilku szkoleniach tylko zupełnie innych niż Ty i oczywiście podzielam Twoje zdanie... Jak tylko uzbieram trochę kaski to wybieram się na kolejne... :) Twoje prace są niesamowite,najbardziej zachwyciły mnie te ze szkolenia one stroke ... Mam tylko jedno pytanie czy ciężko było Ci zdać egzamin z żeli?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ja jak byłam tam ostatni dzień, to aż smutno mi było wychodzić :-D dziękuję, bardzo mi miło ;-) kochana egzamin z żelu to bardziej taka formalność, pani Magda cały czas poopowiadala ;-) po za tym po tych dwóch dniach juz na prawdę sporo wiedziałam ;-)

      Usuń
  19. Super :-) tez mam w planach takie szkolenia ale to trochę kosztuje wiec trzeba cierpliwie zbierać i może spełnia się marzenia ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...