Wiosennie :)

Zatonęłam w świątecznych przygotowaniach!
Więc zacznę już od razu od życzeń!
Zdrowia i szczęścia- to wiadomo ;)
Ale przede wszystkim chęci i kreatywności- wtedy świat staje otworem :)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK

A teraz trochę o paznokciach:
Jasny kolorek który pokochałam to Dolce Vita Nails 002 Baby Rose
 Jeżeli chodzi o jego krycie to 2-3 warstwy (zależy od długości paznokci)
Do tego dodałam końcówkę piórek od BPS (aktualnie tylko w zestawie)



Dodatkowo nie wiem czy widziałyście, 
aktualnie jest promocja na http://www.dolcevitanails.pl/

16 komentarzy:

  1. Piękne pazurki a kolor naprawdę przyjemny :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodatek piorek super, uwielbiam takie kolory! :) teraz hybryd masz chyba wiecej jak tradycyjnych lakierow :)? Wesołych Kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hybryd mam już blisko setki, ale długo jeszcze zwykłych będę mieć więcej :-D dlatego też robiłam wyprzedaż, troszkę zeszlam ze stanu :-D wzajemnie kochana wszystkiego dobrego ;-)

      Usuń
  3. uwielbiam nudziakowe kolory w połączeniu z piórkami! super mani :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne paznokcie, ostatnio takie nude kolorki za mną bardzo chodzą ;)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Piórka z takim "tłem" wyglądają bardzo ładnie, aż żałuję, że moje paznokcie nie polubiły się z hybrydami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pieknie :) ja ostatnio scielam pazurki prawie do minimum i nie maluje, ale znajac siebie wiem, ze niedlugo i to mi przejdzie i pewnie wroce do malowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne :) Z resztą jak zawsze :)

    Wesołych Świąt, pogody ducha i wspaniałego czasu z rodziną ! :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne pazurki :)
    wesołych i spokojnych świąt Kochana :)
    aj

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych Świąt! :) Pazurki bardzo ładne, kojarzą mi się z kurczaczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogłabym mieć takie zdobienie :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...