Cherry Berry 111! :)

Pokuszę was kolejny raz! :D
Dzisiaj na tapetę Semilac 111 Cherry Berry!
Idealny bordowy z mnóstwem drobinek w różnym kształcie! :)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK



Postanowiłam trochę go przyozdobić i padło na zawijaski! :)
Żal było zasłaniać te drobiny, nie sądzicie? :) 

A jak go zdobyć? :)
Pokazy: LINK
Konkursy: Funpage Semilaca LINK

Tutaj druga wersja: solo na krótkich pazurkach! :) 
 Wiem, że sporo z was nie ma i czasem nie może mieć długich paznokci!
Zobaczcie, jak fenomenalnie prezentuje się również w tej wersji :)

24 komentarze:

  1. piekny ten kolorek z blyszczacymi drobinkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem nie żal :P. Z zawijasami wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same zawijaski mi się też podobały, ale nie chciałam już nic więcej dodawać ;D

      Usuń
  3. Śliczny jest ten kolorek, jest naprawdę wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor, faktycznie lepiej dodać do niego delikatne wzorki, żeby nie zakryć jego urody ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny kolorek i super wzorki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zachwycona paznokciami! Piękny odcień i piękne wzorki. Kolor idealny, może kiedyś uda mi się go wygrać albo pojechać na pokazy i go dorwać:) Drobinki, które są w nim wyglądają magicznie.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam na niego polować, wart uwagi! :D

      Usuń
  7. śliczny jest ten lakier! świetnie wygląda ze stemplami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty wiesz jak ja lubię wszelkie czerwienie i borda ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne zawijaski ;) hmm... Wyszło nieco bożonarodzeniowo :p ale może tylko dla mnie.
    Fajnie, że pokazałaś też drugą wersję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, nie wpadłam na wersję Bożego Narodzenia, ale faktycznie kolorek będzie idealny na Święta ;D

      Usuń
  10. Wygląda pięknie zarówno na długich jak i krótkich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdobienie:) Świetnie pasują te zawijaski 😉

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna pierwsza wersja ♡♡♡ cudna :)

    Aj

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie lakiery z mieniącymi drobinkami. Obecnie noszę na paznokciach kolor stalowy z takim efektem.

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne! sama nie mam takich zdolności, nawet jak działam z płytką ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny manicure!!! Zawijaski cudowne, dodają sporo uroku :).
    Pozdrawiam
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor naprawdę świetnie się prezentuje, a z tymi białymi wzorkami wygląda bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...