Delikatny róż :)

Dziś kilka słów od hybrydzie od Born Pretty Store!
Odcień delikatnego różu podkreślony ciemniejszymi zawijasami :)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK


Możecie go dostać TUTAJ w cenie $6,58
Możecie również skorzystać ze zniżki -10%, kod: DXG10

+

Sam kolorek nakłada się bez problemów! :)
Pokrył mi po 2 warstwach, chociaż podejrzewam że przy długich byłyby potrzebne 3 :)
Trwałości nie mam również nic do zarzucenia! Tak jak większość dobrych hybryd :)
Ja na pewno skuszę się na więcej kolorków :)

8 komentarzy:

  1. Odcień fajny, ale mi najbardziej podobają się zawijasy :). Fajnie się komponują i nie jest tak nudno :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie to każdy róż jest ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te zawijasy są śliczne i nadają fajny wygląd paznokciom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny odcień różu :)
    BTW: miałaś racje z kawiorem, niemiłosiernie puszcza kolor :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...