Dolce Vita Nails! :)

 Jak wiecie jakość tych hybryd totalnie mnie zachwyca!
Dlatego możecie zobaczyć kolejne 4 kolorki! :)

 FACE: KLIK
INSTA: KLIK




 222 Ocean: aaaaa, to mój ideał <3 Taki stonowany kolor między błękitem, a miętą! 
(na żywo spokojniejszy- bardziej pastelowy)
Możecie być pewni, że w najbliższym czasie pojawi się na moich paznokciach ;D
115 Classic Ruby: na żywo odrobinkę bardziej pastelowy! 
Fajny kolorek takiej pastelowej śliwki!
160 Mystery: perfekcyjna szarość, nic dodać nic ująć ;)
028 Tiramisu: kamienny odcień nude! :)

Klikając w kolorek zostaniecie przeniesieni do jego miejsca na stronie :)

27 komentarzy:

  1. cudowne, szczególnie 028, 115, 160

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudeńka! :) 028 chyba najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne kolory <3
    Aż zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 222 :O Omg, też się zakochałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana 222 już jest na moich paznokciach i jest fenomenalny <3

      Usuń
  5. Numerek 115 mnie bardzo urzekł i chętnie widziałbym go na swoich paznokciach :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w tej szarości :) Ideał, jaki trudno znaleźć wśród lakierów <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja! Szary ogólnie ciężko znaleźć w takim odcieniu, no ale jest <3

      Usuń
  7. 222 Ocean chyba najbardziej wpadł mi w oko z tego zestawienia! Wygląda super!
    Jaką pojemność mają te lakiery? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja już go od razu na swoje paznokcie wrzuciłam! :D
      Dokałdnie 10 ml :)

      Usuń
  8. dwa ostatnie <3 co ile ty zmieniasz hybrydy ? co rusz to nowy kolor:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2-3 tygodnie :) Część paznokci, które tu wstawiam nie należy do mnie, tylko jest przeze mnie wykonana :)

      Usuń
  9. Piękne kolory, szczególnie 115 to mój klimat :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie cudowne ale ta szarość ach <3

    OdpowiedzUsuń
  11. a mi najbardziej przypadł do gustu 028 :))

    OdpowiedzUsuń
  12. 160 w połączeniu z 028 prezentowałby się świetnie! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że właśnie z takim zamiarem je zamawiałam? :D

      Usuń
  13. Super kolorki :)
    Co rusz to ładniejsze :)
    Aj

    OdpowiedzUsuń
  14. ten niebieski kolor mnie zaciekawił, muszę poszukać odpowiednika w kolekcji semilaców. Testowałaś już je? Dla mnie są na 1 miejscu, jeśli chodzi o hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Semilaców to ja mam ponad 60 kolorków ;D To moje pierwsze hybrydy, od nich zaczynałam :)

      Usuń
  15. Śliweczka jest piękna :) Wydaje mi się, że to dość niespotykany odcień:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo fajny kolorek pastelowej śliwki a jeszcze się z takim nie spotkałam :-D

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...