Koronki :)

Od kiedy rapidograf trafił w moje ręce, koronki malowałam o wiele częściej!
Jednak po krótkiej chwili, rapidograf padł ;(
No i poszukałam dla niego zastępcy, moim nowym ulubieńcem jest stylograf :)
Zawsze w koronkach podobały mi się małe elementy,
które zdecydowanie szybciej i wygodniej robi się tym cudeńkiem ;D

FACE: KLIK
INSTA: KLIK


Paznokcie: Dobrosia Cz.
Użyte: granatowy Eclair 36, rapidograf,
lawendowy Semilac 127 (Violet cream)

Paznokcie: Beata P.
Użyte: ciemniejszy róż Eclair 18
jasny róż Semilac 003 (Sweet pink)

19 komentarzy:

  1. Zarówno róż jak i niebieski pięknie prezentuje się z koronką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne koronki! pierwsze zdobienie bardziej mi się podoba ze względu na kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super, ja bym chciała kupić rapidograf, ale nie wiem czy będę umiała się nim posługiwać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana bez obaw! Tak jak stylograf trzeba opanować i nie od razu wszystko idzie, tak rapidograf jest bardzo prosty w obsłudze! Bez problemu sobie poradzisz i docenisz, jednak rapidograf napełniamy tuszem i tylko do tego jednego kolorku nam służy i trzeba bardzo o niego dbać, a i tak nie jest wieczny;) Mi wystarczył na pół roku, ale ja całkiem sporo go używałam i dbałam o niego :)

      Usuń
  4. Ależ precyzyjne wzory ! Ślicznie zmalowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz cierpliwość, ale wyszło fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne paznokcie, bardzo podoba mi się ten wzór :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ogarniam jak można takie szczegóły namalować ręcznie i to jeszcze z taką precyzją :o cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kochana, kto jak kto, ale Ty doskonale wiesz <3

      Usuń
  8. Chciałabym kiedyś nauczyć się robić takie cuda jak koronki na paznokciach, jednak jak na razie wychodzi mi to okropnie. Piękne pazurki i ta koronka!
    Ps. Co do koloru 072 miałaś racje ciężko jest uzyskać pełne krycie i trzeba się namęczyć aby to zrobić po przez kilka warstw więcej jednak widać, że są dość grube:(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im częściej będziesz ćwiczyć, tym lepiej pójdzie! :)
      No niestety o kryciu 072 przekonałam się również na własnej skórze ;D A był to 1 z 3 pierwszych moich lakierów hybrydowych ;D

      Usuń
  9. Uwielbiam takie szczegóły na paznokciach, ale zazwyczaj jak mam ochotę na takie paznokcie, to sięgam po stemple. Co nie zmienia faktu, że podziwiam Twoje dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Ale cudeńka :) pięknie namalowane koronki, pięknie!
    Aj

    OdpowiedzUsuń
  11. Takimi zdobieniami można podbić świat :D pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...