Nowości: Semilac :)

Dzisiaj będzie na pewno wesoło pod względem nazw!
Przedstawiam wam 3 moje nowości:
133 Tutti Frutti
111 Cherry Berry
000 Lazure dream

FACE: KLIK
INSTA: KLIK

Jak pewnie większość z was wie 000 i 111 nie są dostępne w sprzedaży!
Możecie zdobyć je na pokazach LINK oraz konkursach :)

Pierwsze spostrzeżenia:
133 miał być kolorem półtransparentnym, jednak jak na razie kryje mi bardzo dobrze!
Bardziej transparentny jest 111 chociaż drobinki to maskują ;)
000 to mój wymarzony błękit! Tutaj krycie to bajka ;) 


27 komentarzy:

  1. Tutti Frutti uroczy niesamowicie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że te dwa kolorki nie są normalnie dostępne w sprzedaży :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest plus i minus, gdyby były dostępne normalnie to nie byłyby już tak pożądane ;-)

      Usuń
  3. Piękne kolory!
    Zazdroszczę 000... to moje marzenie ♡♡♡

    Aj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też długo o nim marzyłam długi czas <3

      Usuń
  4. Lazure dream mam, teraz marzy mi się Cherry Berry :) zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi 😂 Semilac super pomysł miał z tą kolekcja nie do kupienia :-D chociaż z tych dwóch to Lazure Dream jest moim faworytem ;-)

      Usuń
  5. Ten niebieski kolorek jest rewelacyjny :)


    Kochana mogłabyś kliknąć w linki u mnie ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/04/wiosenne-nowosci-z-romwe-i-shein.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Już niebawem ten piękny błękit trafi też w moje łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 111 jest śliczny, ale niebieściak też się świetnie prezentuje )

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile bym dała, żeby dorwać Lazure Dream... <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o nim długo marzyłam <3

      Usuń
    2. Zachęcamy do śledzenia social mediów marki Semilac, pojawia się tam wiele konkursów, w których można zdobyć Semilike :)

      Pozdrawiam,
      Online Ekspert marki Semilac

      Usuń
  9. ale śliczne lakiery ;) błękit jest cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolorki, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten lazur rewelacja, dwa pozostałe też ładne ale wolę niebieskości :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne 000 mam teraz do kolekcji trzeba zgarnąć 111 może kiedys się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten lazurowy błękit jest cudny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten niebieski jest idealny, aż zaczynam żałować, że nie używam hybryd :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...