Przerwa na Cappuccino! :)

Zapraszam was na kawę z mlekiem od Dolce Vita Nails: 004 Cappuccino!
Towarzyszy mu glitter: 250 Party Time! :)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK



Cappuccino to idealny nude kolorek dla bledszej skóry!
Sprawdzi się zarówno pod zdobienie, jak i samodzielnie :)

Party Time natomiast to istne szaleństwo! :D
Nałożony na naturalny paznokieć jest transparentny!
Ma on nie tylko drobinki, ale również delikatnie zabarwioną bazę!
Na zdjęciach możecie zobaczyć jego 2 warstwy na Cappuccino! :)

Przy jednej warstwie Party Time można nałożyć na każdy kolorek!
Nie zmienia on wtedy koloru bazowego, tylko minimalnie go przyciemnia :)

27 komentarzy:

  1. Cappuccino to naprawdę piękny nudziak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kolor i ten brokat również fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie to wygląda, ten brokatowy ślicznie zabarwił ten jaśniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Glitter bardzo ładny ;) nawet nudziak nim ozdobiony mi się podoba, chociaż za nudziakami nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jak już Ty się przekonałaś do nudziaka, to muszę to uznać za mój mały sukces ;D

      Usuń
  5. Śliczny ten Party Time :) S.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten glitter cudny!! Fajnie wygląda połączony zarówno z tym nudziakiem jak i neonem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w twoim blogu! Jak ja bym chciała umieć tak robić pazurki ! Mega są ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło! :) A wszystkiego idzie się nauczyć, robić pazurki również :)

      Usuń
  8. Cudowne kolory, a jak wygląda trwałość tego lakieru hybrydowego?
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nosiłam 3 tygodnie (dowód i recenzja: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2016/03/recenzja-hybrydy-dolce-vita-nails.html?m=1) później już miałam za Duży odrost żeby wytrzymać ale żadnych uszkodzeń nie miałam ;-)

      Usuń
  9. Piękne połączenie! Gdybym miała tylko więcej nudziaków...

    OdpowiedzUsuń
  10. Juz miałam napisać: "Jak to możliwe, że nie znam tej firmy lakierów?!", ale uświadomiłam sobie, że to hybrydy ;)
    Bardzo fajne kolory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tylko hybrydy ma Dolce Vita Nails ;-)

      Usuń
  11. ten nudziak mi się podoba :D
    jużniedługo sobie wypróbuje ten glitterowy

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny kolorek :) cappuccino 💜
    aj

    OdpowiedzUsuń
  13. Te pierwsze piękne urocze i delikatne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...