Semilike 000 Lazure Dream :)

Marzenie nie jednej z was!
Jak wiecie Semilac wypuszcza Semilki, których nie można kupić!
Dostać możecie je jedynie na pokazach, konkursach i targach :)
Dziś pierwszy z nich!
000 Lazure Dream!

FACE: KLIK
INSTA: KLIK



 Jak wiecie to jest kolorek w 100% w moim guście!
Delikatnie rozbielony błękit o idealnym kryciu ;) 
Doskonały w zestawieniu z pastelami i innymi odcieniami niebieskiego ;)

Na palcach wskazujących i na zdobienie dodałam kosmiczny pyłek!
Pochodzi on z BPS: LINK w cenie $3.99 
 Syrenka nie ma z nim szans! Jak dla mnie ideał! 
Jeszcze drobniejszy i wpada w niebiesko-fioletowe odcienie :)
To kolorek, na którego miałam mnóstwo pomysłów! Więc reszta propozycji :)
 Połączenie z 037 Gold Disco LINK+ złote blaszki od LQB LINK
Kod na -10% DGX10
  












Ozdobione blur effect z dmuchawcem :)

27 komentarzy:

  1. drugie zdobienie zdecydowanie podbiło moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 000 to piękny kolor, miałam go już dwa razy na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyłek petarda!! Zdobienie z dmuchawcem baaaardzo mi się podoba, już widziałabym je na swoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam ten kolor <3 "syrenkę" z bps też mam i uważam, że jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Magdo, pięknie wykonane stylizacje z użyciem Semilike, dziękujemy za zaufanie do naszych produktów :)

    W razie pytań - chętnie pomogę
    Online ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny baby blue, szkoda, że nie można ich zakupić, bo pewnie grupa chętnych by się znalazła :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak i nie! :D Ponieważ Lazure Dream jest faktycznie cudowny, ale gdyby był normalnie w sprzedaży nie byłby tak pożądany jak teraz! A aktualnie dla sporego grona osób to takie ,,cel" do zdobycia ;)

      Usuń
  7. jest śliczny ciesze sie że mam go w kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten kolor jest obłędny <3 Chcę go ! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Odcień przepiękny :). Z hybrydami moje paznokcie się nie lubią, ale chciałabym odnaleźć taki konkretnie odcień wśród normalnych lakierów :P

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny kolor, i te inne niebieskości również. a to drugie zdobienie super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolory! Podziwiam za taki talent w malowaniu wzorków ;)

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorek jest genialny, ciekawe czy wypuszczą/wypuścili go w formie zwykłego lakieru :) Zdobienia wszystkie są świetne, wiedziałam, że zmalujesz coś ekstra! Najbardziej podoba mi się blur effect z dmuchawcem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem ten kolorek na razie jest tylko w formie hybrydy na Pokazie :-) ale może wpuszcza w najbliższym czasie :-)

      Usuń
    2. Szkoda, ale nadal mam nadzieję, że będzie w 'zwykłej' formie :)

      Usuń
  13. piękne, podoba mi się ten błękit

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor ładny. Ale zdobienie z dmuchawcem po prostu wymiata ! Cudne !

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się ten limitowany kolor, ale nie na tyle, żeby dać za niego Bóg wie ile. :P Z tego, co widziałam, ludzie nawet za 60zł go licytują na Allegro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Haha no tego to nie widziałam:-D

      Usuń
  16. Oh i ah! Jaki piękny kolor, 000 ♡♡♡ świetne zdobienia!
    AJ

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...