Sweet kiss in Party Time! :)

Dzisiaj będzie słodziutko, uroczo i dziewczęco! ;D
A to wszystko za pomocą połączenia różu z błyskotką! :D
Chyba każda kobieta lubi czasami błyszczeć ;D 

FACE: KLIK
INSTA: KLIK


A teraz małe zbliżenie na kolorki ;D 
157 Sweet Kiss to idealny neonowy róż! Więcej stylizacji z nim KLIK
Natomiast 250 Party Time to genialny glitter!
Tutaj w wersji 2 warstw, inne propozycje: KLIK

Dodatkowo chciałam poinformować was o otwartej grupie
Tam m.in. moje prace, ale wy również możecie dodać swoje i dowiedzieć się więcej :)

20 komentarzy:

  1. Glitter bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! :D To się nazywa dokładne czytanie postu :P. Zmieniałam tam zdanie tuż przed publikacją i najwyraźniej później jeszcze to przeoczyłam. :D

      Usuń
  2. wow, jakie słodziaki, super jest ten lakier nawierzchniowy z drobinami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękny róż <3
    Śliczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super ten róż ^^ daję po oczach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie się zgadzam! To prawdziwy neon ;D

      Usuń
  5. ale piękny ten róóóóż :D na lato jak znalazł :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczne!:)


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj taki róż to juz chyba nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Neonek daje po oczach, piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bije po oczach ten róż! Jest super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham taki odcień różu *.*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...