Szkolenie Icon Design z Dolce Vita Nails :)

Z grubej rury pokażę wam efekt końcowy!
A zaraz po tym zapraszam na relację ze szkolenia ;)
Wszystkie zdobienia zostały przeze mnie ręcznie namalowane :)


FACE: KLIK
INSTA: KLIK

Zaczynamy! Szkolenie prowadziła niezastąpiona Malwina!
W grupie łącznie 5 osób zajęłyśmy miejsca w przytulnym pokoiku :) 

Na początku w pełnym ładzie i porządku:

Zaczęłyśmy od ,,prostszego zdobienia" :)

W międzyczasie miejsce na stole się zapełniało!
Powstawał mój ulubiony artystyczny nieład ;D

Starałam się z uśmiechem wykonywać wszystkie kroki i polecenia :)

Nie musicie się obawiać, ponieważ wszystko jest omawiane dokładnie!
Nawet osoby które nie mają dużego doświadczenia da
 Ani się nie obejrzałam a doszłyśmy do malowania koteła! :D

Całą grupą otrzymałyśmy na koniec certyfiakaty:
Wszystkie nie mogłyśmy doczekać się malowania Minnie :)
Tym razem skusiłam się na solidniejsze zakupy!
Jak wiecie chodziła za mną frezarka!  Wybrałam JD700 LINK
  
Dodatkowo Dolce Vita Nails dołącza szkolenie i certyfikat z jej obsługi!
Jak tylko odbiorę certyfikat to wam również go wkleję :)
Powiem wam, że to niesamowite ułatwienie pracy :) 

W dniu szkolenia z frezarki kupiłam również pochłaniacz pyłu! :) LINK


Jeżeli chcecie wszelkie informacje o szkoleniach znajdziecie tutaj:
DOLCE VITA STUDIO
Część zdjęć robiłam samodzielnie, a część dostałam od DVN :)

33 komentarze:

  1. piękne są te zdobienia, bardzo mi się podobają wzory, a takie szkolenie z pewnością jest przydatne i cenne :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję<3 Zgadza się, szkolenia to świetna sprawa :)

      Usuń
  2. Ale cudowny Koteł wyszedł!
    Pozwól, że będę podbierała czasem Twoje wzorki na swoje pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szkolenie musiało być udane jak potrafisz po nim robić takie cudeńka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Ci tych wszystkich szkoleń. Super sprawa i piękne efekty ćwiczeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możemy kiedyś sir razem na jakieś wybrać!:-D

      Usuń
  5. ale jesteś zdolna! A koteł piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zdobienia, z chęcią bym poszła na takie szkolenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, sama bym sie chetnie na takie wybrala. Frezarke kiedys mialam ale jak sie zepsula to odeslslam do reklamacji i dostalam zwrot pieniedzy. Od tego czasu nie kupilam nowej. Pochlaniacz pylu stoi w szafie bo mi od niego zimno w rece:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też właśnie zauważyłam że zimno sie robia, ale odpalam go tylko przy użyciu frezark i pilnika więc idzie wytrzymac :-D

      Usuń
  8. Przepiękne zdobienia :) napatrzeć się nie można :)
    Gratuluję !
    Aj

    OdpowiedzUsuń
  9. A frezarka i pochłaniacz pyłu meeeega ułatwiają pracę :) sama mam oba urządzenia :)
    Aj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zwlekalam z zakupem, dlatego że ja wszystko co tydzień zabieram ze sobą do domu i 100 km na studia i na weekend znów do domu.... Dlatego starałam się wszystko ograniczać, ale jednak potrzeba okazała się silniejsza:-D

      Usuń
    2. Oj, znam to przewożenie tam i z powrotem :) nie zazdroszczę :P

      Usuń
  10. Cudeńka zmalowałaś kochana!

    OdpowiedzUsuń
  11. ekstra, robisz piękne paznokcie a teraz będziesz miała jeszcze więcej pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie te zdobienia są cudne a szczegolnie ten koteł, łapacz snów, te azteckie i kotwica <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie piękne wzory i kolory! Magiczne miejsce! :P Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne wzorki! Koteł wyszedł cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja bym sie wybrałam na szkolenie z żeli, bo wzorki to sama się nauczyłam robić. Frezarka super!- ja mam z allepanokcie ale niestety te frezy moim zdaniem są kiepskie tym bardziej że prawie nic nie robią i tylko się mega nagrzewają. Polecasz jakiś dobry frez?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żelu byłam na szkoleniu już, genialna sprawa ;-) frezy dołączone do frezarki już poszły w odstawke i kupiłam jeden a porządny z Indigo, dałam 145 zł ale na razie jestem zachwycona no i to inwestycja na długi czas ;-)

      Usuń
    2. Ok dzięki wielkie :)
      chyba zaczynam kasę odkładać hehe

      Usuń
    3. No niestety to nie mały wydatek ;-) ale na Dłużej starcza ;-)

      Usuń
  16. Jakie wzorki.. Ach, jak ja podziwiam ludzi co mają taki talent :) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  17. Namalowałaś piękne zdobienia! Sama chętnie wybrałabym się na taki kurs! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale cudowne wzorki <3 chętnie poszłabym na taki kurs
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne wzory zmalowałaś :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/04/wiosenne-nowosci-z-romwe-i-shein.html
    Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Te zdobienia są przepiękne, masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  21. To już dla mnie wyższa szkoła jazdy - trzeba mieć zdolności plastyczne, cierpliwość i precyzję.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie precyzyjne wzorki zmalowałaś! Rewelacyjnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale pięknie te zdobienia :) I jakie dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...