Tworzenie koloru hyrbydy! :)

Dzisiaj nowe zdobienie i nowy pomysł ;)
Jak tworzę idealne zdobienie z naklejkami wodnymi?
Niby takie proste! Ale można kilkoma trikami sobie pomóc :)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK


 1. Najpierw wybieram wzór naklejek: ciemne granatowe kwiaty
2. Do tego kolor najbardziej zbliżony: ciemny granat Dolce Vita Nails 081

3. Kolor pod naklejki! Pokażę wam jak można stworzyć idealną bazę :)
Biorę kolor granatowy i biały i mieszam! 
Wtedy mam pewność że będzie idealnie pasować tonacyjnie do reszty ;)

 I efekt zadawalający efekt końcowy murowany :)
Dodatkowe propozycje z naklejkami wodnymi:

22 komentarze:

  1. Kiedyś tak próbowałam zrobić z czarnym i białym, żeby otrzymać siwy, ale niestety czarny Semilac jest dziwny i porobiły się grudki :D
    Skąd naklejki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat wybrałaś sobie dwa najwybredniejsze kolory :-P naklejki z Dolce Vita Nails ;-)

      Usuń
  2. śliczne kolory, pięknie wyglądają z naklejkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wykonane!:)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hybryd wiadomo, nie używam, ale naklejki wodne często goszczą na moich pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna z najprostszych, najszybszych a jednocześnie bardzo efektywnych metod :)

      Usuń
  5. Z hybrydami można tak kombinować, ja ze zwykłymi lakierami raczej nie będę bo i tak mam ich dużo, więc zawsze da się coś dopasować :) Naklejki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zwykłych lakierach to za szybko zasycha, tutaj można sobie kombinować ;) Po za tym zwykłych lakierów ze względu na niższą cenę można mieć więcej;)

      Usuń
  6. Świetne połączenie kolorów i ładne wykonanie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudowny, kwiecisty, wiosenny manicure!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te naklejkowe manikury :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękne te kwiatuszki, jak zwykle jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie cuda :P jeszcze nie mieszałam kolorów :)
    aj

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł z tym mieszaniem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...