Delikatnie z 160 Mystery :)

Po tych wszystkich szaleństwach miałam ochotę na coś spokojnego!
Jak widzicie moje pazurki uległy kolejnemu skróceniu ;D
Może to dziwnie zabrzmi ale potrzebowałam tego ;)

 FACE: KLIK
INSTA: KLIK

Postawiłam na kolorek Dolce Vita Nails 160 Mystery !
Do tego za bazę pod delikatne brokatowe naklejki (LINK)
idealnie podpasował mi DVN 002 Baby Rose! :)


Różyczkowe listki mają w sobie drobinki srebrne lub złote!
Do moich szarości srebro było idealne! :)

Zamówić możecie je u:
Powołując się na mojego bloga macie 10% zniżki! :)

24 komentarze:

  1. Niby nie miałaś pomysłu a wyszło pięknie

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne kolory, całość wyszła świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyszło, różyczki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki tym naklejkom paznokcie wyglądają pięknie! Malutki akcent, a tyle daje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjemne połączenie kolorów i delikatnego wzorka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. urocze pazurki :) bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pazurki :) A ta długość świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie fikuśne te naklejki i bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny jest ten wzorek, piękne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne paznokcie i bardzo ładne kolorki :) Też skracałam paznokcie ostatnio chociaż tego nie lubię jednak na lato wolę mieć ciut krótsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedno, że krótsze na lato, a druga sprawa że moje paznokcie chyba chciały wrócić do kształtu tego i trochę sobie odrosnąć ;D

      Usuń
  11. No powiem Ci że super te naklejki dobrałaś do tej szarości <3 świetne, spokojne zestawienie :) no i masz bardzo ładny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślałam, że czas naklejek mamy już za sobą, ale te prezentują się bardzo delikatnie i sama pokusiłabym się na nie. Tym bardziej, że nie mam zdolności manualnych do dekorowania płytki! Kolorki pięknie zestawiłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naklejki w ostatnim czasie powróciły dzięki wersji naklejek wodnych! Teraz są one cieńsze i nie odstają więc można fajnie sobie je nałożyć :)

      Usuń
  13. Idealne dobrane kolory i naklejki <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne! Podobają mi się kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie naklejki to fajnie dopełnienie manicure :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...