Delikatnie :)

Przy jednym z ostatnich postów wiele z was chwaliło dmuchawce, 
mówiąc że same nie potraficie ich namalować! :)
Dzisiaj coś dla was: dmuchawce w postaci naklejek wodnych! :)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK

Semilac 000 Lazure dream + Semilac 044 Intense blue


Naklejki pochodzą z Naklejki wodne na paznokcie KLIK
Możecie je dostać TUTAJ za 2,99 zł! :)
 Powołując się na mojego bloga macie dodatkowo 10% rabatu :)

Naklejki są w wersji wodnej, więc są baaardzo proste do zaaplikowania!
Dodatkowo są one baaardzo cieniutki, 
nawet na zwykłych lakierach nie będą odstawać:) 

Semilac 003 Sweet pink + Semilac 000 Lazure Dream

17 komentarzy:

  1. Uroczo wyglądają! I podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne, szczególnie drugie wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie! Oba zdobienia świetne :)

    aj

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne! Te drugie bardziej w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne, no latawców to jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naklejki wodne to super sprawa, bardzo je lubię :) W Twoich zdobieniach wyglądają ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne :***



    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. też mam ten kolorek 003 od Semilaca i teraz już wiem jaki wyląduje w moim koszyku podczas następnego zamówienia, Lazure Dream oczywsićie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kochana to bd musiała się bardziej postarać, ponieważ Lazure Dream jest lakierem niedostępnym w sprzedaży, tylko na pokazach i w konkursach ;-)

      Usuń
  9. Dmuchawce zawsze mi się podobały na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...