Fioletowe fale :)

Dzisiaj mam dla was kolejny kolorek, który na targach mnie urzekł!
Postanowiłam dodać do niego wzór z szablonu!
Ale o tym wszystkim więcej poniżej :)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK
 


 Więc tak! Szablon pochodzi z Naklejki Wodne na Paznokcie KLIK!
(Powołując się na mojego blog otrzymacie RABAT 10% !)
 
Można używać ich do hybrydy jak i do zwykłych lakierów :)
Przy hybrydzie nałożyłam szablon, 
przemalowałam i zdjęłam szablon przed włożeniem do lampy :)
 Nie spodziewałam się, że to takie proste i szybkie! :D


 

17 komentarzy:

  1. Bardzo fajny szablon :) Paznokcie mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzorek jest fajny (takie szablony mnie bardzo kuszą), ale najbardziej wymiata kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądają :) takie szablony są ekstra szybkie w obsłudze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny lakier! bardzo ładne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny kolor! ;)

    http://aniese-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten fioletowy brokat! Pazurki, takim kolorem chętnie bym przyozdobiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio dużo osób widzę z takich szablonów korzysta ; fajny sposób na zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne paznokcie
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo estetycznie wykonane fiołki;) Kolory też trafione! Super:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają *-*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...