Krótkie paznokcie latem! :)

Sporo z was lubi gdy wstawiam coś nie tylko na długie, ale też na krótsze paznokcie!
Jak nie raz próbowałam was przekonać one też mogą być ładne!
I wcale nie muszą być gładkie ;D

FACE: KLIK
INSTA: KLIK

Pierwsza propozycja to zdobienie azteckie!
Tutaj mimo poziomych linii w tle paznokieć się nie skrócił!
Aztecki trójkąt przysłonił je i stworzył równowagę:)

Paznokcie: Marlena S.
Użyte lakier: Semilac 133 Tutti Frutti 


Druga wersja delikatniejsza! Pastele z dmuchawcami :)
Do tego delikatna mgiełka :)
Paznokcie: Kinga W.
Użyte lakiery: Semilac 000 Lazure Dream, 
Semilac 032 Biscuit, mgiełka Semilac 091 Glitter Milk

22 komentarze:

  1. bardzo ładne zdobienia! chociaż ja nie potrafię funkcjonować z krótkimi paznokciami haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście też nie, do tego postu postępowałam paznokciowych modelek ;D

      Usuń
  2. Dokładnie, krótkie też mogą być ładne :) Ciekawe te azteckie, a w drugich fajne połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zazwyczaj mam krótkie, bo ledwo coś zapuszczę to zaraz połamię ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ale przecież Ty masz cudowne te swoje pazurki <#

      Usuń
  4. Drugie paznokcie są przepiękne ❤
    Ja niestety obgryzam paznokcie i nie mogę przestać . Jedynie na studniówkę zapuściłam, ale potem znów obgryzłam .

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kochana ale byś dostała po łapkach ode mnie :D Ja wszystkich pilnuję, żeby nie obgryzali ;D

      Usuń
  5. ładne , sama mam takie krótkie i tak mi najwygodniej

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne propozycje dla pań o krótszych paznokciach! Jesteśmy pod wrażeniem, dziękujemy za zaufanie do naszych produktów :).
    Pozdrawiam
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam lubię krótkie! Są wygodne :) a i zdobić je można pięknie, co widać na załączonych obrazkach :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Krótkie paznokcie również prezentują się pięknie. Czasami mam wrażenie, że krótkie wyglądają o niebo lepiej od długich szponów, jednak na długich można poszaleć bardziej ze wzorkami. Kolor paznokci jest wspaniały jaki to :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się:-D za długie wyglądają już niesmacznie :-D a kolorki są pod zdjęciami podpisane ;-)

      Usuń
    2. Jestem zakręcona a czytałam numer kolorków haha :D chyba sobie taki sprawie, szablony już kupione więc może będę działać jak sie uda :)

      Usuń
    3. Hihi 😂 a szablony przetestowałam i niedługo wstawię na bloga, świetnie się sprawdzają :-D

      Usuń
  9. Lubię krótkie paznokcie, są wygodniejsze, choć przy moich małych płytkach nie wyglądają korzystnie ;) Pastele z dmuchawcami super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, sporo zależy od wielkości płytki ;-)

      Usuń
  10. Obie wersje bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie zdobienia jak to drugie! Napatrzeć się nie mogę :)
    do tego te delikatne kolorki <3 <3 <3
    aj

    OdpowiedzUsuń
  12. 2 propozycja mnie zachwyciła, sama mam krótkie paznokcie, ale czasami na ważniejsze okazje przedłużam je Semi Hardi od Semilaca jakoś 2 lub 3 mm bardzo naturalnie to wtedy wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...