Mała paczka Lady Queen Beauty! :)

Po pokazie marki NeoNail na którym spotkałam Martę z bloga http://yasinisi.blogspot.com/
znów nabrałam ochoty na stemplowanie!
Więc koniecznie chciałam jakąś fajną płytkę, a piórka jakoś same wskoczyły do koszyka ;D

 FACE: KLIK
INSTA: KLIK

Pierwsza płytka to mój ulubieniec! Już nawet wypróbowana ;D
Dostępna TUTAJ w cenie $2,98

Kolejna koronkowa (wiecie, że kocham koronki <3) 
Możecie ją zamówić TUTAJ w cenie $5,32

No i piórka! Moje wszystkie już się pokończyły!
Czas było na nowe! :) LINK w cenie $4,23

36 komentarzy:

  1. ja ostatnio po naklejki najczęściej sięgam u siebie ;)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajne rzeczy :) czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta pierwsza płytka ma boskie wzorki!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem tych płyt z wzorkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, czekam na zdjecie z efektami :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe jak będą wyglądać na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam naklejki z piórkami, też mam ich sporo! ładne wzory na płytkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze, też zamówiłam płytki a za nic mi te stemple nie wychodzą
    Pomocy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stemple to nic trudnego, a skoro nie wychodzą to jaki stempel, płytki i jakimi lakierami stemplujesz?:)

      Usuń
    2. płtyki i stempel mam z Lady Queen, a lakiery takie zwykle ale róznych marek. Rzadsze i gęste. Wszystkimi próbowałam i tylko czasem odbije mi się pół wzoru.

      Usuń
    3. A stempel masz zwykły czele clear? ;-)

      Usuń
    4. taki http://www.ladyqueen.com/1pc-double-round-super-soft-silica-gel-seal-image-paint-nail-art-stamper-scraper-knife-stamping-stamper-na0897.html

      Usuń
    5. A spolerowałaś stempel przed użyciem? :)

      Usuń
  9. Jakie fajne te stempelki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stempelki są genialne, chyba mnie namówiłaś na kupno wszystkich i zaczęcia z nimi przygody :D Uwielbiam takie gadżety i kupuję je na okrągło :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem gadżeciara! A fajna płytka i przezroczysty stempel to ostatnio mój ulubiony duet ;D

      Usuń
  11. Dobrze, że produkują takie płytki z koronkami, ja bym straciła do takich wzorów cierpliwość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja! Czasami się pokuszę o malowaną koronkę, ale takie jak tutaj to są nie do namalowania ;D A już na pewno nie na kilku paznokciach identycznie ;D

      Usuń
  12. Piórka są piękne, płytki zresztą też :D

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam motyw piórek, aż muszę coś na paznokciach z nimi wymodzić w najbliższym czasie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Same cudeńka, czekam na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ostatnio naklejki na paznokcie ciągle u mnie goszczą :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Koronek nie lubię ale ta pierwsza płytka super, mam ją w wersji bps :d

    OdpowiedzUsuń
  17. ile piórek :D też się zastanawiam nad zakupem tej pierwszej płytki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale super rzeczy! Też zamówiłam na tej stronie rzeczy do paznokci <3 Świetne te płytkii *.*


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. O :) mam i tą płytkę i piórka :) świetne są!
    Aj

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie też uwielbiam stempelki i piórka na paznokciach oraz różę i koronki :) Cudowna paczka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...