Naklejki wodne na paznokcie! :)

Dzisiaj spora dawka nowości do zdobień! :)
Jak wiecie, czasami nie ma czasu na malowanie wszystkiego ręcznie!
Dodatkowo, nie każdy ma takie chęci i zdolności! ;D

FACE: KLIK
 INSTA: KLIK

Wszystkie naklejki i szablony pochodzą ze sklepu: KLIK
Możecie tam dostać wszelkie gadżety w super cenie! 
Dodatkowo na hasło mojego bloga otrzymacie 10% RABATU! :)



 Zaczniemy od szablonów! One ostatnio mnie najbardziej ciekawią!
Jeden arkusz- czyli dwa wzory kosztują 5,99 zł! :) LINK

Dalej cały zestaw naklejek wodnych! Ceny już od 1,99 zł! :)
Zapewne pamiętacie moje malowane Myszki! 
Spędzałam nad nimi mnóstwo czasu i nigdy nie były idealny! :D 
Teraz szybko i idealnie mogę dobrać jaką tylko zapragnę ;D

Azteckie wzory- pierwszy raz spotkałam się z nimi w postaci naklejek :D

Delikatne dmuchawce w 3 wersjach:

Delikatne uzupełnienie z odrobiną brokatu:

Wakacyjne drinki z palemką ;D

Kwiatowo:

Pawie piórka: 

Wersja dla zakochanych: 

No i na koniec moje wymarzone <3

Jak widzicie wzorów jest mnóstwo, 
a to tylko mała część tego co jest dostępne! :D
W najbliższym czasie możecie się spodziewać w zdbieniach na blogu! :D

32 komentarze:

  1. Kochana mam mały problem. Ostatnio zrobiłam sobie naklejki wodne i po paru dniach zszedł mi top w miejscu gdzie znajduje się naklejka. Jak temu zapobiec?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana a zwróć uwagę czy dobrze ususzyłaś naklejkę przed nałożeniem topu, najczęściej dzieję się tak gdy pozostanie odrobina wody na naklejce i po nałożeniu topu nie trzyma się on paznokcia :)

      Usuń
    2. Super! Wszędzie szukałam ładnych naklejek ale większość była z chińskich stron i czas oczekiwania na przesyłkę trwał w nieskończoność

      Usuń
    3. Właśnie sporo dziewczyn mi pisało że nie ogarnia stron chińskich albo nie chce długo czekać, tutaj jest po polsku i szybko :-D

      Usuń
  2. Same cudowności
    No to będziesz tworzyć

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię naklejki wodne! czekam na twoje zdobienia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne wzory naklejek :-) ja osobiście bardzo lubię zdobienia z użyciem naklejek :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezła kolekcja ;) Jest to prosty sposób na cudowne zdobienie

    OdpowiedzUsuń
  6. kilka z nich mi się podoba :D uwielbiam naklejki wodne

    OdpowiedzUsuń
  7. będzie się działo coś czuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne naklejki!! Najlepsze te azteki :d

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam naklejki i co chwilę mam coś nowego :) Super zestaw do kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie świetne wzorki kupiłaś! te z palmami i drinkami idealne na lato :D
    Marylin Monroe boska,tak samo jak te czerwono-czarne love,bomba :D
    Nigdy nie robiłam naklejek ale czuję że właśnie się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio nigdy naklejek wodnych nie miałaś? Musisz koniecznie spróbować! Szybko się nakłada i bardzo łatwo, a wzorów jest teraz tyyyle <3

      Usuń
  11. Ale cudowności,ja uwielbiam naklejki wodne a te z azteckimi wzorami sa genialne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie pierwszy raz widziałam azteckie wzory na naklejkach ;D

      Usuń
  12. Super naklejki. Zawsze marudziłam, ze nie moge mieć pomalowanych paznokci, ale teraz moge ci sie pochwalić, ze zmieniłam prace, pracuje teraz w odzieżowce i moge mieć takie kolory na paznokciach jakie zechce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo no to super! Teraz ale będziesz szaleć na pazurach D:

      Usuń
  13. Great post hun! I like this so much.

    JENNEROUTFITS.COM a blog dedicated to kendall and kylie jenner’s best outfits.

    OdpowiedzUsuń
  14. te szablony mnie bardzo zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te myszki Mikey są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Ile tego jest! Same cudeńka a najbardziej podobają mi się wzory z Myszką Mickey <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie piękne, ale najpiękniejsze te dmuchawce <3 Wyobraziłam sobie już nawet wiosenne zdobienie z tymi naklejkami :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam naklejki wodne, to łatwy i szybki sposób na urozmaicenie mani :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O :) ile wspaniałości :) idę poszperać w tym sklepie :)
    Aj

    OdpowiedzUsuń
  20. genialne ! czekam na efekty na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Tyle fajnych wzorków, ze az nie wiem jakie bym sama wybrała ;) Myśle ze kupie któres, i wypróbuje je na moich semilacach – mam nadzieję, że można je nakładać na hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie! Na hybrydę i przykryć topem! :)

      Usuń
  22. Super, że w Polsce są dostępne i nie zdzierają strasznie (ile to razy widziałam, jak na chińskich stronach coś kosztuje $2 a na allegro 15zł albo i więcej...). Naklejki są świetne, ale Twoja Myszka była śliczna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...