Błyszczący gradient ze stemplem! :)

To zdobienie robiłam na początku maja specjalnie na TARGI :)
Publikuję je dopiero teraz, ale mam usprawiedliwienie ;D
Nagrałam do niego tutorial, a dopiero teraz udało mi się go zmontować! :D
Znajdziecie go pod koniec posta! :)

FACE: KLIK
INTSA: KLIK



Głównymi sprawcami owego zdobienia stali się Juicy Lime i Acapulco od Neonail!
Serca powstały przy pomocy płytki LQ-L12 
możecie ją dostać TUTAJ w cenie $5.32
(-15% rabatu na kod: QJES15)

Teraz jak patrzę na te moje długaśne pazurki to trochę mi żal, że tak je skróciłam ;D
Chociaż mimo wszystko i tak zaraz odrosną;D
 

31 komentarzy:

  1. świetne! ten brokat dodaje im uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło pięknie i delikatnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cuda! :)

    www.bezblednakosmetyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Ten brokacik świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszły piękne! Takie soczyste, letnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku, jakie cudowne! jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdobienie :) idealne na lato :)
    czekam na więcej tutoriali Kochana :)
    Aj

    OdpowiedzUsuń
  8. Baardzo, ale to na prawdę bardzo ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Very pretty and gorgeous colors! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak oglądam ten filmik i w sumie stemplowanie na hybrydzie jest o tyle łatwiejsze, że nie musimy się martwić o czyszczenie skórek ;)
    Zdobienie bardzo ładne i super, że nakręciłaś tutorial :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stemplowanie na hybrydzie oprócz tego, że po przykryciu topem bez problemu można czyścić skórki, to dodatkowo czekać nie trzeba, żeby kolor bazowy zaschnął ;D

      Usuń
  11. No pazurki to masz faktycznie tu bardzoo długie i piękne az zazdraszczam,a zdobienie jest tak śliczne, ze nie moge sie napaatrzec

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już są bardzo króciutkie moje pazurki teraz :D

      Usuń
  12. cudownie wyglądają te pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham gradienty a Twoja kompozycja bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne! Długość robi wrażenie ;)
    Bardzo ładne zdjęcia i fajnie, że tak dużo :)
    Lecę oglądać filmik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne ^^

    Zapraszam do mnie :) bydominikanails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem zahipnotyzowana tym mani - urocze i wygląda bardzo trójwymiarowo, jakby wzór unosił się nad gradientem <3 kocham!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale wspaniale to wymyśliłaś :) Kolory super do siebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  18. co to za semilac ? nigdzie nie widze nazwy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie nie napisałam, mgiełka Semilac Glitter Milk ;)

      Usuń
    2. fajnie to wygląda, nie wiedziałam, że semilac ma coś takiego :)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...