Fioletowy efekt szkła :)

Jak wiecie, na początku nie byłam przekonana do tej metody...
Co się zmieniło?
Zobaczyłam mirror glass na żywo! ;D

FACE: KLIK
INSTA: KLIK

Zupełnie zmieniłam zdanie jak zobaczyłam na paznokciach 
mnóstwo odbijających się i błyszczących kolorów!
Każda kobieta lubiąca błyskotki na pewno polubi efekt szkła :)

Pierwsza wersja z malinką na dłoniach mojej mamy :)




Efekt szkła, inaczej mirror glass to kawałki pociętej folii :)
Można je dostać jako plakietkę lub już pocięte w słoiczku jak moje!
Ma przeróżne kolory, tutaj akurat fioletowy :)
Dostępny jest w cenie 9 zł za słoiczek TUTAJ
Możecie też zobaczyć poprzedni post z niebieskim: LINK KLIK 
 

Wersja druga w bardziej stonowanych kolorach na dłoniach Eli :)

26 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba ten efekt szła, sama muszę kiedyś taki sprawdzić na swoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie ;) Ja już mam folie w dwóch kolorach, ale jeszcze nie użyłam :P Ale jak już zrobię, to na wszystkie paznokcie :D Nie będę się ograniczała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie spróbuj! Efekt szkła Cię zachwyci :D Do mnie właśnie doszedł 3 efekt szkła ;D Tym razem różowy i nie gotowy pocięty tylko w całości :)

      Usuń
  3. Obie wersje bardzo mi się podobają, te Twoje kawałki ślicznie się mienią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny efekt! na swoich paznokciach jeszcze nie wypróbowałam, ale folie czekają w szufladzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie wygląda ten efekt szkła, jednak ja nie jestem do niego do końca przekonana :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie byłam przekonana do efektu szkła, ale jak zobaczyłam na żywo to zmieniłam zdanie ;D

      Usuń
  6. W stonowanych kolorach bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Jak ta folia się błyszczy! Moja - cięta ręcznie przeze mnie - nie miała aż takiego efektu wow. Jednak ta... no cóż - brak mi słów! Pięknie, po prostu pięknie się błyszczy! Magiczny efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się, że folia cięta samodzielnie nie daje aż takiego efektu! Ale wczoraj właśnie taka jedna do mnie dotarła, bo taką łatwiej wtopić gdy chcemy jako dodatek do zdobienia itp. a nie na cały paznokieć ;)

      Usuń
  8. śliczne zdobienie, świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie to wygląda, w obydwu wersjach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie! Ja też na początku nie byłam przekonana do tej metody, ale patrząc na Twoje zdjęcia zmieniłam zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy, że udało mi się Ciebie przekonać do efektu szkło ;)

      Usuń
  11. Fajnie , że masz już pocięte kawałki; zawsze mniej pracy, a efekt super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że racja! Mniej pracy i jak jest gotowo pocięte to zupełnie inny efekt ;) Ale teraz zamówiłam sobie jeden efekt szkła do cięcia, bo jak chce wkomponować w zdobienie to ciężko znaleźć taki w odpowiednim kształcie ;)

      Usuń
  12. Cudo :)

    Zapraszam do mnie :) bydominikanails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy efekt ale dla mnnie to za dużo "zabawy" z tym. wolę po prostu jakiś brokatowy lakier w stylu pink gold semilaca i też jest pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. uważam, że to tłuczone szkło jest najpiękniejszą ozdobą paznokci ever <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się ten efekt na paznokciach, bardziej chyba niż syrenka :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...