Miszka Minnie! :)

Dzisiaj szalone myszki!
Nie mogłam się im oprzeć ;D
Zobaczcie dwie moje interpretacje ;D

FACE: KLIK
INSTA: KLIK

Pierwsze to moje pazurki, na które nałożyłam wszystkie, 
które najbardziej mi się podobały! :D
Jak widzicie skróciłam je i to baaaaardzo!
Jaki był powód? Kobieta zmienną jest!
Chciałam znów mieć krótsze kwadraciki, a i tak zaraz odrosną ;D


Teraz zbliżenie na te, które wyszły najciekawiej ;D

Naklejki pochodzą z: NAKLEJKI WODNE NA PAZNOKCIE
Gdzie na hasło mojego bloga otrzymacie 10% rabatu :)

To zdobienie wykonałam zwykłymi lakierami! :)
Możecie je tutaj zobaczyć:

Drugie zdobienie wprowadza tylko odrobinę Minnie!
Jest ona dodatkiem do tła blur effect! :)
Kolorki to Semilac 103 Ellegant raspberry, 
144 Diamond rind i 001 Strong white :)

17 komentarzy:

  1. Takie cuda zwykłym lakierem? Obłędna! :D :*!

    https://bezblednakosmetyka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdobienia! lubię myszkę Minnie :3

    OdpowiedzUsuń
  3. mojej córci na pewno bardzo by się spodobały :D świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. naklejki fajnie chociaż ja już coraz to bardziej odbiegam od takich wzorków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne <3 ja ostatnio szaleję na punkcie bajkowych motywów na paznokciach <3

    OdpowiedzUsuń
  6. oh, jakie piękne :)

    http://www.ladyagat.com/2016/06/shirt-dress/

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba sobie w wakacje zafunduję takie myszki, bo na co dzień do pracy mogłyby wyglądać zbyt infantylnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten różowo-czarny wzorek głowy jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ ja uwielbiam motyw miki ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Madziu, świetny pomysł na letnie paznokcie! Dziękujemy za zaufanie do naszych produktów, czekamy na Twoje kolejne stylizacje :)

    W razie pytań - chętnie pomogę
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie Ci to wyszło:D

    Zapraszam do mnie :) bydominikanails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne to drugie zdobienie, zauważyłam ze użyłas mojego ulubionego różowego semilaczka,a połączenie z tym srebrnym.. mega!

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja koleżanka jest wielką fanką myszki Minnie :D Muszę pokazać jej te naklejki i Twoje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...