Nowości Semilac- czerwiec! :)

Pokaże wam dzisiaj 3 nowości, które w najbliższym czasie będą gościć na blogu!
Już nawet mam kilka pomysłów na nie! :D

FACE: KLIK
INSTA: KLIK
  


Oprócz nich możecie zobaczyć jeszcze milusi ręczniczek! :D


Pierwszy kolorek to 018 Cobalt LINK!
Na żywo można by się kłócić, czy to bardziej niebieski czy fioletowy :D
Ja oczywiście ze względu na moje upodobania obstawiam granat :D


Chciałabym wam zrobić porównanie wszystkich hardów! (Co wy na to?)
Klasyczny już mam, teraz czas na white :)

Jak na srokę przystało, numer 3 to idealna błyskotka 144 Diamond rind LINK 
 Mnóstwo w nim drobinek różnej wielkości :D

Dajcie znać, który z nich chcecie zobaczyć w akcji jako pierwszy!
A może któraś z was właśnie ma jakiś z nich na pazurkach? :)

35 komentarzy:

  1. Ten kobalt jest śliczny! :) Czekam na stylizacje z tymi cudeńkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też kobalt przypadł do gustu i już nawet trafił na moje paznokcie :D

      Usuń
  2. Super pomysł na wpis z porównaniem hardi, czekam! :)
    ten srebrny jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Clear i white już mam, w takim razie teraz czas wypróbować 2 pozostałe i napisać porównanie ;)

      Usuń
  3. 144 Diamond rind miałam sobie kupić , przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten kobaltowy, ale akurat nie należy do moich najulubieńszych kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorki boskie <3 ja mam hardi z Semilaca, jest świetny! moje paznokcie się często łamały a teraz utwardzam je hardikiem i już nie mam tego problemu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! A jak się zdarzy jakiś wypadek, to zawsze można nadbudować :D

      Usuń
  6. Uwielbiam Semilac i mam u siebie 144 Diamond Ring! ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na dalszą pracę z tymi kolorami, genialne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tych hardów to oni już trochę mają - zwykły, milk, rosa, teraz jeszcze ten white ;-D Jak zobaczyłam te nowości od razu przed oczami mam połączenie tego kobaltowego lakieru ze srebrnym ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę mają, jakoś teraz mnie naszło żeby je potestować :D Dotychczas ciągle na clear pracowałam, a teraz zamierzam przerobić wszystkie i zobaczyć, który do czego najlepiej mi się sprawdzi :D

      Usuń
  9. We mnie też jest coś ze sroki- Diamond Ring cudooowny! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem ciekawa wpisu o hardach! Co prawda sama jeszcze nie wpadłam w hybrydy, ale temat bardzo mnie ciekawi.
    Sreberko śliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zaczniesz z hybrydami to totalnie Cię pochłoną :D A hard to doskonałe rozwiązanie ;)

      Usuń
  11. Lakiery są cudowne, bardzo ciekawi mnie ten biały Hard chętnie się zaopatrzę w niego. Jestem za tym aby zrobić porównanie wszystkich hardów.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. White może być strzałem w 10 w przypadku neonów ;)

      Usuń
  12. Cobalt bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacje z Cobalt i diamond rind zrób jako pierwszą :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Srebrny wygląda ślicznie, już się nie mogę doczekać, co z nim wykombinujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. w takim razie czekam na wpis o białym hardzie :) jestem ciekawa Twojej opinii, bo ja zostaję jednak przy przezroczystym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa jak wypadnie, dotychczas cały czas pracowałam na clear, ale do neonów np. jako baza hardi white może się idealnie sprawdzać :D

      Usuń
    2. jako podkład pod neon cienka warstwa tak, ale do przedłużania wg mnie się nie sprawdza, bo źle się piłuje i trzeba cieniutko robić, bo się nie chce utwardzać. Daj znać jaka jest Twoja opinia jak go już wypróbujesz :)

      Usuń
    3. To dzięki kochana za podpowiedź, spróbuję przedłużania i podkładu pod neony i na pewno pojawi się post na temat Hardi white :)

      Usuń
  16. mam ten cobalt i naprawdę w rzeczywistości kolor jest super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ale kurcze ciężko ten Cobalt uchwycić na zdjęciu! Tej kropelki fioletu, która w nim jest nie mogę wydobyć :D

      Usuń
  17. moja przyjaciołka ma te odcienie i pieknie mani z ich wsyztskich razem wziętych potrafi stworzyć :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie, odkrycie Semilac'ów i Hard Milk to absolutny cud. Oczywiście, jak wiele dziewczyn hybrydy robię sama. Dotychczas używałam lakierów innej firmy, kiepsko to wychodziło. Kolory ładne ale trwałość kiepska. W szczególności iż pracuję fizycznie, paznokcie są nieustannie narażone na uszkodzenia mechaniczne w kontakcie ze stalą, aluminium i innymi materiałami (długi czas nosiłam tylko krótkie paznokcie, bo urazy przy dłuższych paznokciach były niezwykle bolesne). Hybrydy wytrzymywały kilka dni, nawet nie tydzień.
    Aż nadszedł dzień gdy zainwestowałam w Semilac'i. Baza, top i hard milk. Absolutny hit. Pierwszy manicure wytrzymał prawie trzy tygodnie (!) dopóki nie zechciałam zmienić bo mi się znudził(!!!). Coś fenomenalnego.
    Kolorów używam ze starych lakierów, ale semilac'i robią swoje i trwałość jest powalająca.
    Chętnie przeczytam porównanie wszystkich hardów. I chętnie zobaczę połączenie Cobalt'u i Diamond ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często dzieczyny pytają, dlaczego jestem za tym żeby kupić 1 lakier dobry zamiast 5 tańszych i dopiero jak użyją się przekonują! Hard to na prawdę genialna sprawa, chociaż wersji milk jeszcze nie miałam, na początku zaczęłam jak był tylko clear i już się przyzwyczaiłam, ale teraz właśnie do tego posta zamierzam przebrnąć przez wszystkie hardy ;)
      Bardzo dziękuję, takie komentarze lubię zdecydowanie najbardziej! Wiele wnoszą, a jednocześnie widzę że ktoś z zainteresowaniem przejrzłą post! <3 :)

      A Cobalt tak wpadł wszytskim w oko, że mam już 3 gotowe stylizacje z nim, w jeden w połączeniu z Diamond ring właśnie :)

      Usuń
  19. O tak! Post o wszystkich hybryda hard :) jestem za :) na razie mam tylko clear, ale white tez kusi :) ciekawa jestem czy jest tak samo gęsty?
    Nowe kolorki pięknie będą z sobą współgrać :)
    Aj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam tylko clear, ale teraz chce wypróbować wszystkie :-D według mnie white jest gęstszy od clear ;-)

      Usuń
  20. no ja jako sroczka oczywiście obstawiam brokacik ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...