Pierdółkowe szaleństwo! :D

Jak wiecie od dawna mam świra na punkcie paznokci!
Uwielbiam wszelkie pierdółki i jestem pewna, że Ty też! :)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK


Możecie zobaczyć kilka ozdób od Dolce Vita Nail! :)
Numer 1. Karuzela ze słodkościami!
Ja wiem- to ogromne elementy!
Ale je miałam na myśli do zdobień artystycznych!
Nie powiecie mi, że nie są urocze! :D
Dostępne: TUTAJ, cena: 8 zł

Efekt szkła! Posiadałam wersję niebieską (LINK)
Przyszedł czas dla zwolenniczek róży i fioletów :D
Dostępne: TUTAJ, cena: 9 zł za słoiczek!

Biały i czarny żel! Przyda mi się do zdobienia! :)
Dostępne: CZARNY i BIAŁY!
Cena: 26 zł za słoiczek! :)

Efekt syrenki! Jak wiecie przetestowałam już sporą ilość pyłków!
Ten nie mógł mi umknąć ;D

I na koniec nowość, która niedługo pojawi się w sprzedaży!
Ja to nazywam efektem muszelki, pod jaką nazwą się pojawi nie mam pojęcia ;D

Co macie? Co lubicie?
A może coś chętnie byście przetestowały? :)

23 komentarze:

  1. fajne te słodkości w karuzeli! reszty również jestem ciekawa, czekam na mani z ich użyciem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Te ,,muszelki" bardzo mi sie spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kruszona muszelke mam i bardzo lubię :-) Generalnie lubię wszelkie pierdoły do paznokci :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. tej syrenki i muszelki jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt szkła i muszelki- świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodycze (które nie tuczą!) bardzo mnie ciekawią, lubię takie ozdoby 3d :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam że te słodycze wpadną Ci w oko :-D

      Usuń
    2. Super to słyszeć, poczułam się, jak w takiej paznokciowej rodzinie :D

      Usuń
    3. Hihi :D Lakieromaniaczki muszą trzymać się razem ;D

      Usuń
  7. oooo fajne ozdoby, jestem ciekawa co z nich wykombinujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa jestem jak te słodkości będą się prezentować na paznokciach :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodkości chyba najlepsze :-) chociaż zaciekawily mnie te muszelki: )

    OdpowiedzUsuń
  10. o matko <333 ta karuzela <33 ja taka fanka ogromnych ozdób 3d i jeszcze takich nie mam??? o zgrozo 0.o muszę takie mieć!!!!!!! Pokazuj na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, no właśnie! Tyle się naoglądałam u Ciebie ozdób 3d, że sama się na coś musiałam skusić ;D

      Usuń
  11. Widziałam już te kruszone muszelki. Ale nie za bardzo wiem, jak je przykleić, żeby wyglądały ładnie i się trzymały :( Masz jakie rady?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam w planie je ułożyć tylko w pasku przez środek paznokcia i zalać topem! Zobaczymy co z tego wyjdzie :)

      Usuń
  12. Na pewno już niedługo będą świetne pazurki z tymi ozdobami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawiłaś mnie tymi muszelkami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lizaki lody i inne pierniczki wygrywają :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...