Polubić róż! :)

Ja wiem! To jeden z najpopularniejszych kolorów na paznokciach!
Ale ja zawsze żyłam z nim jakość na bakier! 
I wiecie co? Przekonałam się! :)
Zaczynając od wplecenia pastelowego różu w niebieskie,
aż do malinkowego odcienia :)

Facebook: KLIK
Instagram: KLIK

Ten post czeka już sporo czasu w wersjach roboczych, czas pokazać go światu ;D

Paznokcie: Jagoda W.
Użyte: jasny róż Semilac 003 (Sweet pink),
biały Semilac 001 (Strong white), malinowy Semilac 103 (Elegant raspberry)

Paznokcie: Marta J.
Użyte: malinowy Semilac 103 (Elegant raspberry),
biały Semilac 001 (Strong white), srebrny Semilac 144 (Diamond ring)

21 komentarzy:

  1. druga wersja fajniejsza, bardzo lubie roz na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam róż, zwłaszcza na paznokciach :).
    Zdobienie z dmuchawcami najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo wesołe zdobienia :) idealne na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdobienia <3 ja akurat uwielbiam róże! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi z różowymi lakierami zawsze było po drodze :P

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też róż jest na jednym z ostatnich miejsc, chociaż są odcienie, które lubię ;-) Zdobienia bardzo fajne i przekonują do tego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bliżej mi do kolorystyki Jagody, ale dmuchawiec Marty to mistrzostwo!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Oba zdobienia super;) mam w planach zrobić taki łapacz snów;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Różowy kolor i blur to świetne połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten efekt jest cudny, bardzo mi się spodobał, odkąd tylko pierwszy raz go spróbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie podobają mi się akcentowe paznokcie. Zarówno wzorek jak i tło pod nie są takie delikatne i zwiewne - ślicznie !

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudowne zdobienia! i te kolory 💜💜💜
    aj

    OdpowiedzUsuń
  13. łapacz snów <333 kocham ten motyw!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...