Romantycznie czy energetycznie? :)

Dzisiaj mam dla was coś więcej niż zwykle!
Zaczniemy od podwójnego zdobienia!
O wersji romantycznej więcej informacji TUTAJ!
 O energetycznej poniżej ;D

FACE: KLIK
INSTA: KLIK


 Zdobienie to jest zapowiedzią nowych kolorów marki Dolce Vita Nails!
Już w najbliższym czasie do sprzedaży wkroczą nowe odcienie!
Zobaczcie 4 z nich! ;D
125- idealna neonowa czerwień z kropelką różu
210- czerń, bezproblemowa idealnie kryjąca czerń! :D
125 neonowy żółtek
121 najoryginalniejszy kolorek neonowej pomarańczy!

Kolory na żywo są jeszcze bardziej neonowe! ;D

 Dodatkowo marka dbając o klientów zorganizowała konkurs!
Możecie w nim wytypować kolorki które wejdą do sprzedaży, 
a przy okazji wygrać 3 z nich! :)



Ciekawi mnie, która wersja bardziej wam się podoba!?
Ja sama nie mogę się zdecydować, w obu mnie coś porusza! :D


41 komentarzy:

  1. Wooooow 😍 tym razem wersja energetyczna <3 przepiękne zdobienie :) nie mogę się napatrzeć! A kolory są cudne!
    Aj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi! :D Już nie mogę się doczekać, aż te kolory wejdą do sprzedaży! Te neony kryją bez problemu po 2 cieniutkich warstwach! :D I są mega neonowe ;D

      Usuń
    2. Super! :) a o tutorialu z takim zdobieniem jak na środkowym palcu pomyśl koniecznie! Sama chętnie obejrzę :)

      Usuń
  2. Mnie ciekawi jak zrobiłaś to kolorowe na środkowym palcu xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie będę musiała pomyśleć o nowym tutorialu! :D

      Usuń
    2. Zdecydowanie TAK ! :D:D:D:D !! :D<3

      Usuń
  3. obie wersje są śliczne! jednak na te ciepłe dni jak dla mnie wygrywa energetyczna! kolorki są boskie, przepiękne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie jestem za wersją energetyczną

    OdpowiedzUsuń
  5. Romantyczna jest rewelacyjna! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. super, wersja energiczna szczególnie mi się podoba, fajnie jest mieć prawie każdy paznokcie pomalowany inaczej i dwie różne tematyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi! Powiem Ci, że każdy paznokieć inny to świetny sposób na zwrócenie uwagi, każdy pyta co się dzieje!: D

      Usuń
  7. Jedno i drugie zdobienie jest super, a to energetyczne od razu wpada w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żywe kolorki i pięknie skomponowane (m)

    OdpowiedzUsuń
  9. obie są śliczne! Ale energetyczna bardziej do mnie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne neony, a na samo zdobienie można patrzeć i patrzeć :P. Sama zawiesiłam oko na dłuższą chwilę :D Świetnie wyszło i jak dla mnie, wersja energetyczna zdecydowanie górą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega kolor ten pomarańcz 😍śliczne zdobienia chociaż do mnie bardziej przemawia to mega energetyczne 💞

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie genialne ale jednak stawiam na romantyczną :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Obydwa zdobienia świetne, ale chyba jestem za wersją romantyczną ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciężko wybrać :D ale kolory są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super te kolory! Aż przypomniałam sobie o moim CA żar tropików trochę już zapomnianym;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Madziu to twoje paznokcie? zaszalałaś :D ślicznie !! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje! Pewnie, że moje ;D Hihi, dziękuję <3 :)

      Usuń
  17. Oba idealne!! Chcę romantyczne na codzień i energiczne na urlop! ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Do mnie w tej chwili bardziej pasuje wersja romantyczna ;-) Choć na energetyczna też przyjdzie czas ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ogólnie lubię wesołe, energetyczne kolorki, ale czasem mam ochotę na coś delikatniejszego ;) bo kobieta zmienną jest ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi! Dokładnie ;-) a jak już nie wiem co wybrać to robię dwie zupełnie różne :-D

      Usuń
  20. Obie wersje prezentują się niesamowicie i do tego kształt paznokci, który jest piękny ! Ty to masz talent <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Przecudne *.*
    zapraszam do mnie http://sazanaa.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obie mi się bardzo podobają :D Fajnie wygląda, jak masz różnie pomalowane paznokcie u rąk :D

    OdpowiedzUsuń
  23. te neony są niesamowite :D nie mogę się napatrzeć :D zwłaszcza na tego motyla :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta czerwień jest faktycznie idealna :) Podoba mi się bardzo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...