Afrykańskie! :)

Czas na coś bardziej letniego!
Ostatnio pojawiło się mnóstwo niebieskiego na blogu, czas ocieplić klimaty :D

FACE: KLIK
INSTA: KLIK

Do tego pomysłu idealnie sprawidziło mi się połączenie 2 kolorów Semilaca:
żółty 040 Canary Green oraz pomarańczowy 045 Electric Orange ;)


Do tego stempelek z afrykańskich zwierząt ;D
Płytka: KLIK w cenie: $2,99 :)
KOD RABATOWY: DXG10


 Nie wiem tylko dlaczego tak słaba jakoś zdjęć wyszła ;(
Robiłam je na szybko i chyba nie do końca światło mi podpasowało ;(

32 komentarze:

  1. bardzo fajnie mani :) płytka genialna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. super motyw, piękne wykonanie paznokci

    OdpowiedzUsuń
  3. GENIALNE ! A kolory są dobrane tak jak akurat lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne! kurde,zdolna bestyja z Ciebie :D
    i w ogóle jaki fajny pomysł,z tym cieniowanym,idealne tło do palm i zwierzaków :D

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię ten wzór :D miałam go w zeszłe wakacje i chyba będę musiała powtórzyć i w te :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny manicure :), to na pewno propozycja dla Pań lubiących odważniejsze połączenia, nam się bardzo podoba.
    Pozdrawiam
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne paznokcie ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Madziu, piękny wzór, który kojarzy nam się z wakacyjnymi przygodami, czekamy na Twoje kolejne stylizacje :)

    W razie pytań - chętnie pomogę
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  9. OMG, ale fajne :) Takich jeszcze nie widziałam :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kolorki ;) fajna jest ta płytka a ja jej jeszcze nie mam hmmm...

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie motywy <3


    Pozdrawiam,
    ANRU

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne przejście kolorów w cieniowaniu :) A pomysł z dopasowaniem stempla idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. genialne mani <3 żaróweczka i safari <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkolenia z zakresóww stylizacji paznokci. Co sadzisz o e-learning ? W tym jest egzamin i po zdanym egzaminie dyplom. Oczywiście płatne .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie jestem za tego typu szkoleniami, ponieważ główną zaletą skzoleń jest praktyka pod czujnym okiem instruktora ;) Moim zdaniem nie jest się w stanie tego ocenić przez internet, po za tym wtedy jest zupełnie inny klimat, nie można się dopytać o każdy szczegół ;)

      Usuń
  15. Mega! :) idealne na lato :)
    Aj

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne są te semilackowe kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale świetnie te kolory do siebie pasują :)Lato w powietrzu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...