Kobalt ze złotem! :)

Jak tylko przyszły mi ostatnie nowości wiedziałam, 
że te złote naklejki i kobalt to bęzie dobre połączenie! :D

FACE: KLIK
INSTA: KLIK

Lakier hybrydowy Semilac 018 Cobalt: LINK
do tego biel Semilac 001 Strong white i złoty 037 Gold disco! :)

Kobalt ciężko było uchwycić na zdjęciu!
Jest to zdecydowanie niebiesko/granatowy kolor z kropelką fioletu :)


Do zdobienia użyłam złotych naklejek 3D z http://www.bornprettystore.com/! :)
Możecie je dostać: TUTAJ w cenie: $1,99 ;)


Dajcie znać co sądzicie o tym połączeniu! :)

27 komentarzy:

  1. Ale śliczne połączenie <3 i te wzory są rewelacyjne :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne, szczególnie za sprawą naklejek

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne połączenie kolorów. Fajne te naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne paznokcie. Kolory również idealnie dopasowane, wszystko to prezentuje się znakomicie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Połączenie kolorów bardzo udane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kobalt i złotko to piękne połączenie ;) Naklejki dodają uroku :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne kombo, same moje ulubione kolorki, a do tego motyw paisley i łapacz snów - po prostu marzenie!
    Szkoda tylko, że to nie są naklejki wodne, na zwykłych lakierach takie 3D nie zawsze wygląda tak dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazwyczaj robię hyrbydy więc nie przeszkadza mi to, że to nie są wodne naklejki, tym bardziej że mają fajny, mocny klej i są dość miękkie D: A w sumie to nie widziałam jeszcze takich metalicznych naklejek 3d ;D

      Usuń
  8. świetne mani! te naklejki sprawiają, że jest przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealne połączenie, a naklejki wyglądają bardzo ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie prezentuje się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. genialne połączenie! także lubię łączyć tego typu kolorki ze złotem lub srebrem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło ;) Co do naklejek, polecam czytać post, wszystkie jest napisane ! :)

      Usuń
  13. nie mogę nadziwić się Twojej każdej pracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Naklejki są świetne ;) wpadł mi w oko łapacz snów.
    O dziwo połączenie złota, bieli i kobaltu wygląda bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Połączenie jest bardzo ładne, eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne jest to połączenie :) świetny jest ten złoty kolorek, musi dołączyć do mojej Semilackowej rodzinki haha

    OdpowiedzUsuń
  17. Those decals combined with the blue... great choice! Love it!

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękne kombo <3 strasznie mi się podoba ten złoty lakier!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny i bardzo staranny manicure, czekamy na więcej! :)

    W razie pytań - chętnie pomogę
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  20. Te naklejki wcale nie wyglądają jak naklejki, tylko jak misterne zdobienie :) Super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...