Kobaltowy stempel :)

To połączenie kolorystyczne od razu wpadło wam w oko w nowościach!
Więc dzisiaj mam dla was moją wersję :)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK



Zdobienie powstało z połączenia 3 nowości od Semilaca :)
- 018 Cobalt (poprzednie zdobienia: LINK1 LINK2)
-Hardi white  , idealna biel- zastępuje 001 Strong white ;)
(więcej o nim w najbliższym czasie)


Wzór natomiast pochodzi z płytki BP-22 od Bornprettystore.com
 Dostępna jest: TUTAJ
Jej aktualna cena to: $1,59
Pamiętajcie o kodzie zniżkowym: DXG10

 Możecie zobaczyć 3 ostatnie zdobienia w 1 miejscu :D

30 komentarzy:

  1. świetne mani! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdobienie :) ale Ty masz pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie fajnie wyglądają te stemple :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stemple extra ale ten kolor kobaltowy to juz zupełnie rządzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna zachwycająca stylizacja! :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniałe, śliczny jest ten 144 :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo nam się ten manicure podoba :), wykonanie perfekcyjne!
    Pozdrawiam
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  9. Połączenie jest bardzo ładne i będzie pasowało też na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej,masz 3 ręce! :D :D
    Zdobienia śliiiiczne,ja jeszcze stempli nie ogarnęłam,próbowałam raz takie z essence,do kitu były bo nie odbijały wzorków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi ;D Stemple z Essence to porażka i tylko zniechęcają do dalszych prób! :D

      Usuń
    2. dokładnie,cisnęłam je do kosza :D

      Usuń
  11. Śliczne!
    Odbijałaś stemple hardem z Semilaca? O.o to działa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hard jest bazą, wzór jest odbity granatem ;)

      Usuń
  12. Piękne zdobienie , szczególnie podoba mi się to na środkowym palcu :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki piękny głęboki kolor! I to zdobienie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie! Jedno z moich ulubionych zestawień kolorystycznych :)
    Aj

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...