Koronka :)

Dawno nie malowałam zwykłymi lakierami, ale zatęskniłam za piaskami!
Tego typu lakiery w wersji brokatowej są moimi ulubionymi! :D

FACE: KLIK
 INSTA: KLIK

 Użyłam lakiery turkusowego piaskowego z Avonu, bieli z Avonu gel (najlepsza!)
oraz granatu Sally Hansen 460 (Thinking of blue) do stemplowania :)


 Wzór pochodzi z płytki BC-03 z http://www.ladyqueen.com/
Możecie ją dostać TUTAJ w cenie $5,32

Potrzebowałam koroneczek i te mnie zachwyciły!
Możecie zobaczyć jak wychodzą wszystkie wzory :)

45 komentarzy:

  1. slicznie wygląda ta koronka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam pewna, że to naklejka :D Bardzo ładne zdobienie :)
    Ciekawe, kiedy wymyślą piaskowe hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, zaskoczyłam Cie :-D a myślę że hybrydy piaskowe to kwestia krótkiego czasu. Teraz wszytko tak szybko się rozwija że chwilą i będą ;-)

      Usuń
    2. Zaskoczyłaś :D No na pewno, ciekawi mnie tylko, jak to zrobią :)

      Usuń
  3. Piękna koroneczka! Muszę się nauczyć stemplować. Kilka razy próbowałam, ale ciągle coś mi nie wychodzi. Jeszcze nie zdążyłam przejrzeć całego bloga, więc może mi podpowiesz - czy jest już post o stemplowaniu? :)
    p.s. wypatruję niecierpliwie tych trzech stylizacji z Cobalt'emm w roli głównej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;-) kochana typowego poradnika stemplowania nie mam na blogu jeszcze bo sama do końca nie opanowałam metody, ale pierwsze co zazwyczaj u dziewczyn które piszą że im nie idzie to brak spolerowania stempla (chyba że masz clear to nie wolno) ;-) jak mi napiszesz jaki masz stempel, lakiery i płytki to spróbuję pomoc ;-)

      Usuń
    2. Stempel i płytki mam 'salon express'. Przyznam się, że dopiero teraz obejrzałam parę tutoriali/recenzji tego zestawu. Wcześniej oczywiście ( ;) ) spolerowałam całkiem sporo stempla i coś mi poczeło się pojawiać. Daleko od idealnych wzorków, ale to już i tak sukces ;). Czy możesz mi polecić jakieś lakiery, niedrogie i ogólnodostępne (Rossmann, markety itp.)? Zwyczajnych lakierów mam w ilości 4 i mam wrażenie że są za rzadkie.

      Usuń
    3. Stempel i płytki mam 'salon express'. Przyznam się, że dopiero teraz obejrzałam parę tutoriali/recenzji tego zestawu. Wcześniej oczywiście ( ;) ) spolerowałam całkiem sporo stempla i coś mi poczeło się pojawiać. Daleko od idealnych wzorków, ale to już i tak sukces ;). Czy możesz mi polecić jakieś lakiery, niedrogie i ogólnodostępne (Rossmann, markety itp.)? Zwyczajnych lakierów mam w ilości 4 i mam wrażenie że są za rzadkie.

      Usuń
    4. Ja stempluję lakierami Golde Rose, Sally Hansen salon maniciure, Yves Rocherr i P2 głównie ;) Ale zależy jakiego kolorku potrzebuję ;) Zazwyczaj gdy lakier już nie andaje się do malowania (robi się gęsty glut), wtedy jest idealny do stemplowania :D

      Usuń
  4. Czasami też tęsknię za zwykłymi lakierami albo piaskami.. pomaluję raz i później wracam do hybrydy :P denerwują mnie odpryski i brak trwałości :P a kiedyś jaką przyjemność miałam w malowaniu paznokci co dwa dni :P jednak wygoda i idealny manicure wygrały :)

    Śliczna płytka :)

    Pzdr, Aj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :-D ale raz na jakieś czas lubię sobie zwykłymi trochę pomalować ;-) mam tyle ładnych kolorów ;-)

      Usuń
    2. Moje tez jeszcze dzielnie stoją na półce i czekają na powrót do łask :)

      Usuń
  5. Niewiele mam takich koronkowych wzorów w swoich zbiorach płytek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie nie miałam prawie żadnej, a koronki uwielbiam :-D

      Usuń
  6. Jakie śliczne! :) Ja tez takie chcę! ;* Ojj!

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze :) Ja mam ten piasek, ale w czerwonym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja piasków mam mnóstwo, ciężko się zmywa ale uwielbiam ten efekt :D

      Usuń
  8. genialna koronka :) a wykończenie pisakowe jest cudowne :P szkoda, że w hybrydach tak nie ma, chyba że efekt szronu, ale to nie jest już to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają pięknie - szkoda, że piaskowce tak ciężko schodzą. U mnie to katorga dla paznokci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla tego efektu jestem w stanie przeżyć zmywanie piasków :D A zazwyczaj zamykam je w klipsy i po 3 minutach nie ma ani śladu po piaskowym lakierze bez żadnego szorowania :D

      Usuń
  10. super zdobienie! ten piaskowy lakier jest obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tej płytki mnie to piórka urzekły! ;-) Świetne wzorki. Podoba mi się kolor tego piaskowego lakieru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piórka na tej płytce są genialne, chociaż dość duże (a ja teraz mam króciótkie pazurki) :D

      Usuń
  12. cudowne pazury, świetna płytka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za piaskami a dokładniej za zmywaniem ich ;) Ale muszę przyznać, że prezentuje się bardzo ładnie. Świetnie przy tym wygląda ta koronka. Chyba też muszę jakiejś poszukać :)
    Mam pytanie odnośnie tej bieli z Avonu bo szukam jakiejś ładnej która by nie smużyła, mam 2 z Golden Rose i chociaż generalnie uwielbiam ich lakiery to te niestety nadają się tylko jako baza, warto ją kupić?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja piaski zawijam w klipsy! 3 minutki i pazurki zmyte bez szorowania :d
      Kochana biel z Avonu, koniecznie z serii gel jest moją uluboną! Ja już mam 3 buteleczkę ;) Kładę takie delikatnie grubsze warstwy, ale mega szybko zasychają ;) Z GR nie miałam bieli, ale tą bardzo lubię ;)

      Usuń
  14. Jakie ładne, piękne pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. za koronkami szczególnie nie przepadam, ale ten piasek z avonu wyglada piękie! jak on się nazywa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Avon Teal glitter ;) Ale nie wiem, czy jest jeszcze dostępny, bo kupiłam go w zeszłym roku :)

      Usuń
  16. Niebiski to nie mój kolor ale wygląda to wszystko super, zwłaszcza ta kooronka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam koronki na ubraniach, ale na paznokciach wyglądają równie pięknie! ;)
    Brokat na paznokciach to również coś co lubię ;)

    U mnie natomiast obecne na paznokciach są letnie piórka i neonowy róż ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też myślałam że to naklejka! a że choruję ostatnio na koronki,zaciekawiłam się,a tu stempelek :D cudowne manicure,podziwiam Twoje zdolności i cierpliwość :) ja jestem na etapie nauki nakładania naklejek wodnych,cholery można dostać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naklejki wodne to prosta sprawa, wystarczy delikatnie namoczyć paznokieć przed aplikacją i wtedy można przesuwać je w dowolne miejsca ;)

      Usuń
  19. Fajna ta płyteczka jest ;) dawno nie malowałam paznokci piaskami, chociaz lubię i to bardzo; a to wszystko , przez to , że głównie stempluję , a na piaskach nie zawsze się da

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stempel na piasku trochę traci, ale ja właśnie lubię łączyć, że wszystskie piaskowe a 1-2 zwykłym lakierem i ze stemplem :)

      Usuń
  20. Za koronkami nie przepadam ale piasek cudo <3 Madzia, a ile warstw trzeba tej bieli z avonu żeby pokryć ładnie paznokieć? Obecnie używam bieli SH ale szukam alternatywy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kładę 2 takie grubsze warstwy tej bieli ;) Tej z SH właśnie nie miałam i nie mam porównania ;(

      Usuń
  21. Niesamowicie musi wyglądać czarna "koronka" na czerwonym tle! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja zdecydowanie wole jednolite nudziakowe kolorki, a odkad przerzuciłam się na semilaczki, nie potrafie z hybryd przenieść się na zwykle lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...