Szybkie mani :)

Tym razem mam dla was 3 bardzo szybkie zdobienia!
Nie zawsze mamy czas, umiejętności i chęci na coś ambitnego!

FACE: KLIK
INSTA: KLIK

Zaczniemy od najdelikatniejszej wersji!
Lakier z drobinkami lub brokat/pyłek :)
Szybki sposób, a zawsze robi inne wrażenie- szczególnie w letnim słońcu! :)

Ja wybrałam najdelikatniejsze oliwkowe drobinki w czekoladowym lakierze :)
Dolce Vita Nails 271 Skyfall LINK


Druga propozycja to naklejki wodne!
Na rynku aktualnie jest ich mnóstwo! Ja postawiłam na moje ulubione Minionki ;D
Baza to 028 Tiramisu od Dolce Vita Nails LINK
Link do różnych naklejek DVN: KLIK

Ostatnia szybka i prosta metoda to folia transferowa!
Dostępna: TUTAJ
W towarzystwie DVN 424 Marine: LINK

Ten wzór jest moim ulubionym (poprzednia wersja: LINKI)

Jako ostatnią szybko metodę można byłoby uznać stemple,
ale one pojawiły się już w ostatnim poście :)
Co wy na to?
Jakie są wasze najszybsze metody zdobienia? :)

19 komentarzy:

  1. Minionki najlepsze :D. Takie wesołe ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie ładne, choć moje ulubione to chyba te pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są wszystkie propozycje, ale niebieski to mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najszybsza? Chyba naklejki wodne :) Uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne wzory ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Najszybsze zdobienie to zdecydowanie brokatowy top! :D Ewentualnie wodne naklejki ale zazwyczaj nakładam je drugiego dnia po pomalowaniu paznokci. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Minionki kocham :D ostatni mani boski <3

    OdpowiedzUsuń
  8. te w kratkę świetne! ja uwielbiam stemple i naklejki wodne, zdecydowanie najlepsze metody zdobienia paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja własnie nalepiam naklejki wodne :D
    na początku szło mi kiepsko,ale dochodze do wprawy,to obecnie moja ulubiona metoda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Druga propozycja świetna. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze pazurki mają ciekawy kolor, nie lubię ciemnych odcieni ale ten do mnie przemawia jak najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze mi się najbardziej podobają :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  13. Kratka jest genialna :) ostatnio kupiłam koronkę i mam zamiar odbić na hybrydzie, ale się boję :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie śliczne, ale minionki rządzą :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...