Szybkie zdobienia z BPS ;)

 Dziś kolejny post z serii 3 szybkie zdobienia (poprzedni: KLIK)
Dajcie znać jak podobają się wam takie posty :)

 FACE: KLIK
INSTA: KLIK

 Numer 1 Złote naklejki :)
Mogliście je zobaczyć wcześniej w poście TUTAJ
Już mam na myśli zamówienie czegoś podobnego, 
może w srebrnym wydaniu? :)


Zdobienie numer 2!
Tutaj możecie zobaczyć małą metamorfozę po 28 dniach :D

 I po wykonaniu stylizacji ;)
Zdobienie to delikatny babyboomer (DVN 002 Baby Rose i 001 Alpine White)
Na to stempelek z płytki BP-20 dostępnej TUTAJ
w cenie $1,59


 Ostatnia propozycja to podwójne stemplowanie ;)
Wykorzystane kolory: zielony Effective nails Herbal Tree 
oraz żółty Semilac 117 Yellow Sphinx

Stempelek odbiłam z płytki BP-17 (TUTAJ za $1,59)

26 komentarzy:

  1. O matko moje obrzydliwe odrosty :p teraz mam podobne haha

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że dobrze się trzymają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne, szczególnie ostatnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie boskie :) I ten odrost ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Złote naklejki na kobalcie wyglądają obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow jaki odrost :D Ja w końcu polubiłam się ze stemplami, stwierdzenie że praktyka czyni mistrza się sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stempelki mają bardzo ciekawe wzorki. A naklejka złota sprawia wrażenie efektu 3D na paznokciach co wygląda genialnie. Piękna metamorfoza:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie mi się podobają, a odrost ogromny :P :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te złote naklejki robią wrażenie, wyglądają elegancko i przez ten misterny wzorek bardzo efektownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękne paznokietki!! <33


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Te złote naklejki są bardzo ładne ;) A pazurki z odrostami, chyb najbardziej mi się podobają, bo mają piórka ;) Pewnie od razu po zrobieniu (bez odrostów) wyglądały obłędne! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) A pazurki z piórkami pojawiły się wcześniej tutaj: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2016/06/fioletowe-pioro.html :)

      Usuń
  12. Ale śliczne <3 Bardzo mi się podoba to ostatnie zdobienie i to biało czarne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze zdobienie przepiękne! Ślicznie dobrałaś kolorki, a te złote naklejki są po prostu cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kto nosił tyle czasu te paznokcie? :) To musi być bardzo cierpliwa osoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, a to i tak daleki wynik od rekordu ;)

      Usuń
  15. świetne zdobienia, szybko ale jak efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie piękne są te wzorki z płytek? Chyba sobie taką sprawię na próbę, bo myślę, że takie dyskretne wzorki do pracy mogłabym przemycić.

    OdpowiedzUsuń
  17. BP-17 - bardzo lubię ta płytkę, a na BP-20 tez bym się skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej spodobała mi się ostatnia propozycja bo użyłaś tam mój ukochany żółty kolorek z semilaca <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Każda stylizacja prosta i ciekawa :)
    Świetne podwójne stemplowanie :)
    Aj

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna stylizacja z tymi złotymi naklejkami. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...