Tutorial- podwójne stemplowanie :)

Dzisiaj kolejna premiera na moim blogu ;D
Tym razem filmiki tutorialowe zrobiły kolejny krok do przodu ;D
Dajcie znać jak wam się podoba :)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK

Zdobienie miałam w głowie już jakiś czas!
Bardzo chciałam spróbować podwójnego stemplowania ;)
Gdy dotarł do mnie nowy zestaw płytek (POST) znalazłam idealny wzór :)



Do wykonanie tego mani użyłam 018 Cobalt oraz 001 Strong white od Semilaca :) 
Zdobienie powstało przez połączenie błękitu Yves rocher 61 (Blue Nigelle) 
oraz granatu Sally Hansen 460 (Thinking of blue)

Wzór został odbity z płytki BP-24 ze strony http://www.bornprettystore.com/
Link: KLIK cena: $1,59 (zestaw: KLIK $12.99)
KOD RABATOWY -10%: DXG10

Na koniec obiecany tutorial:
Bardzo was proszę o szczerą opinię i porady!
To dopiero moje instruktażowe początki :)

35 komentarzy:

  1. bardzo ładne, lubię odcienie niebieskiego i błękitu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej , fenomenalne , muszę pokazac mojej córci, też lubi robic paznokcie, może zrobi mi takie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super filmik! Podwójne stemplowanie już robiłam i bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sensie planujesz jedno, a robisz drugie, czy nie wychodzi Ci? :D

      Usuń
    2. Planuje jedno, maluje to, a ostatecznie wychodzi zupełnie inaczej niż w moich myślach :D

      Usuń
  4. Nie potrafię stemplować na hybrydzie. Ciągle coś mi się rozmazuje. Za mało cierpliwości mam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to? Na hybrydzie jest o wiele prościej niż normalnie! :D Właśnie na zwykłych potrzeba ceirpliwości, bo wszystko musi schnąć, a przy hybrydzie wszystko do razu suche ;)

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się takie podwójne stemplowanie, ale jeszcze nie miałam czasu żeby spróbować czegoś takiego na własnych paznokciach :) Ciekawa jestem czy i mi by się udało osiągnąć taki fajny efekt :)

    Kochana jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam spórbować, tak na prawdę to nic trudnego, a efekt zupełnie inny niż przy pojedyńczym stemplowaniu ;)

      Usuń
  6. Bardzo ładne zdobienie ;-)
    Tak się zastanawiam - może próbuj dźwięk nagrywać oddzielnie i dopiero go nakładać na filmik? Bo wszystko jest w porządku, tylko dźwięk wydaje mi się cichy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Teraz właśnie tak zrobiłam, że dźwięk osobno ;) Ale na razie wszystko jest nagrywane takimi podstawowymi sprzętami i dlatego może nie do końca wychodzi tak jakbym chciała ;)

      Usuń
  7. Wow, zdobienie wyszło genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem zachwycona!
    zapraszam do siebie! odwdzięczam się za komentarze i obserwacje:) --> kliknij a przeniesie cie na bloga!<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Motyw mistrzowski,kolorystyka obledna,efekt końcowy pozwalający!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne paznokcie ♥ Napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. coraz więcej widzę tego podwójnego stemplowania, aż sama muszę to wypróbować! świetne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne kolory, super zdobienia! :) mega mega mega! Więcej tutoriali Kochana! :) <3 <3 <3
    Aj

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiedziałam, że oszukujesz i na pewno podwójne stemplowanie wyszło Ci świetnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje do Twojego stemplowania to się nie umywa! :)

      Usuń
  14. Super! Bardzo podoba mi się filmik i poproszę więcej takich :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Madziu, kolejny świetny manicure, dziękujemy za zaufanie do naszych produktów :)

    W razie pytań - chętnie pomogę
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale super! Bardzo mi się podoba :) Będę się kiedyś musiała odważyć na podwójne stemple :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś bardzo perfekcyjna w tym co robisz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...