Brokatowy jesienny french! :)

Kiedy tylko zobaczyłam nową jesienną kolekcję z POSTU TUTAJ
wiedziałam, że numer 114 wyląduje na moich paznokciach!
A co do tego? Zobaczcie :)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK


Zdobienie jest mega proste! To tylko inna końcówka ;)
Jednak przez połączenie, aż 4 kolorów jest dość ciekawie ;)
Przyjżyjcie się im z bliska ;)

114 Pinky glitter! ;)

115 Rose seashell

116 Mauve dance

119 Risky wine

 A TERAZ CZAS NA FILM!
Będzie mi bardzo miło jeżeli go obejrzycie ;)
Tam możecie każdy kolorek zobaczyć w ruchu i sprawdzić jak kryją;)

24 komentarze:

  1. Kciuk i mały super. Za to ten French mnie nie przekonuje. Heh chyba wole klasyczny French ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba kwestia gustu! Ja jakoś już znudziłam się zwykłym frenchem więc ten teraz idealnie wpisuje się w mój aktualny gust :)

      Usuń
    2. mnie też french nie przekonuje, ale plus za pomysł, bo pazurki tak czy siak są wykonane dokładnie i bardzo dobrze ;) pozdrawiam :)

      Usuń
  2. cudowne paznokcie i fantastyczny pomysł na manicure

    OdpowiedzUsuń
  3. mam coś podobnego teraz na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cuda <3 ja dzisiaj albo jutro maluję 119 :3

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba taka odsłona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczne :) Ja jednak preferuje klasyczny french

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolory na nadchodzącą jesień idealne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też najwięcej spodobał się Pinky glitter ;) cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Połączenie tych lakierów jest piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne paznokcie! Podziwiam kobiety, które mają tak długą płytkę i potrafią je fantazyjnie zdobić <3

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne połączenie kolorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam podobne kolorki ale z semilaca, w koncu jesien się zbliża, czas z neonowych wakacyjnych kolorkow zmienic na bardziej stonowane. A taka odrobina szaleństwa z frenchem wskazana ; D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kolorki :) piękny manicure :) super błyszczący akcent :)
    Aj

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...