Moje lakiery hybrydowe! :)

Dziś ostatni post z tej trudnej dla mnie serii porównawczej! 
DZIŚ PORÓWNANIE KOLORÓW- MOJA KOLEKCJA :)

Poprzednie posty porównawcze: HYBRYDY, TOPY, BAZY

FACE: KLIK
INSTA: KLIK

Poczyściłam wszystkie buteleczki i obfotografowałam :)
Ten post jest trochę inny, bo opiera się głównie na filmie!
Dlatego chciałabym żebyście go obejrzały :)
Tam znajdują się informacj, numery i kilka słów o moich ULUBIEŃCACH :)


Dodatkowo kilka zdjęć :) 

I jak wam się podoba ten post?
Dajcie znać jakie kolory są waszymi ulubionymi :)


34 komentarze:

  1. świetna kolekcja! super jest to zdjęcie z rzędem wzorników na parapecie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To chyba jeden z moich ulubionych postów, bardzo ciekawie to przedstawiłaś :) a czy można liczyć jeszcze na twoje wzorniki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślę, o tym ;) Chociaż wzorniki których nie było na blogu mogę policzyć na palcach jednej ręki, jako wzory posługuję się zdjęciami ;)

      Usuń
  3. Moje oczy nie widziały tylu lakierów na raz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale kolekcja!
    drugi czarny od prawej to Semilac? mój też się tak "zbąbelkował" na wzorniku ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Semilac ;) Wystarczy zmatowić wzornik i powinno być okej ;) Ja na szybko go malowałam bez matowienia i jedną grubą warstwą i oczywiście się podpowietrzył :)

      Usuń
    2. Ado, kolorek czarny jest bardzo mocno napigmentowany, dlatego też należy nakładać bardzo cieniutkie warstwy i wydłużyć czas utwardzania :)

      W razie pytań - chętnie pomogę
      Online Ekspert marki Semilac

      Usuń
  5. WOW! Czad po prostu! Ile hybryd DVN - zazdroszczę strasznie *.* I po raz kolejny lakier (111 chyba) od VV, ten z drobinkami złotymi zrobił na mnie wrażenie :) Moje ulubione kolory to ogólnie róże i odcienie granatu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi! :) Ja uwielbiam wszystkie niebieskości i brokaty :)

      Usuń
  6. Yellow Spinx wpadł mi w oko <3

    Ostatnio moim ukochanym jest Ramla Bay Neonail http://www.bykamila-jk.pl/2016/08/lakiery-hybrydowe-neonail-ramla-bay-i.html

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniała kolekcja :) moja też ciągle się powiększa, ale do Twojej jeszcze mi daleko :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ tego! niesamowita kolekcja :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kolekcja<3



    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku jaka cudowna kolekcja,jak kolorowo :D
    Ja nie mam żadnej hybrydy,HA! :D zwykłych lakierów mam sporo,koło 70 :)
    Kochana gdzie kupić takie wzorniki? nie chcę tych okrągłych tylko właśnie takie jak Ty masz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja hybrydy uwielbiam, zwykłych mam pewnie podobną ilość jak Ty ale cały czas staram się je wyprzedawać i zmniejszać ich ilość, bo nie są mi potrzebne :)

      Wzorniki kołowe kupuję w różnych miejscach, kilka z allegro, jakiś z bornpretty z ladyqueen, z małych hurtowni, na prawdę wszęzie :)

      Usuń
  11. Sporo pięknych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna kolekcja i jest czego pozazdrościć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. sporo ich masz :) mi najbardziej się podobają niebieskie, jednakże z każdego koloru można wybrać dodatkowo jakąś perełkę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ale kolekcja o.O robi wrażenie!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Woooooow! Ale mega kolekcja <3 <3 na ten post czekałam chyba najbardziej :)
    Cieszę się, że nagrałaś filmik z porównaniami kolorów :)
    Brawo Ty! :)
    AJ

    OdpowiedzUsuń
  16. Madziu, ogromna kolekcja, cieszymy się, że wśród nich znalazło się tyle naszych lakierów :)

    W razie pytań - chętnie pomogę
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  17. Madziu, ogromna kolekcja, cieszymy się, że wśród nich znalazło się tyle naszych lakierów :)

    W razie pytań - chętnie pomogę
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  18. Niezła kolekcja! Dla każdego coś miłego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale duża kolekcja! Chociaż w sumie jakbym wyjęła wszystkie swoje (zwykłe) lakiery na parapet, to nie wiem, czy by się zmieściły :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Woooow, niezła kolekcja ! ;D Tez już nazbierałam sporo semilaców, i mam zamiar powiekszac moja kolekcje. caly czas przyłapuje się na tym, że tyle pieknych kolorków, a ja tak często sięgam po semialaca mardi Grass ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie biednie z hybrydami :( mam dopiero 4 kolorki od semilac.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...