Nowości Victoria Vynn ;)

Kilka z was polecało mi przetestowanie tej marki przy pości porównanie hybryd
Victoria Vynn trafiła w moje ręce! :D
Zapraszam na swatche nowości i kilka słów o marce :)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK

Victoria Vynn ma kilka systemów, dziś możecie zobaczyć system gel polish soak off!

 Od producent:
Amerykańska marka topowych produktów dedykowana stylistom paznokci.
Nowoczesne, trendowe formuły dają nieograniczone możliwości dekoracji, tworzenia stylizacji i zdobień, pracy z produktem w salonie. Tworząc kolekcje do stylizacji i pielęgnacji paznokci czerpiemy z najnowszych trendów stolicy światowego desingu i mody NYC.


Pierwszy produkt to klipsy do usuwania hybrydy!
Jak wiecie miałam już kika rodzajów klipsów, zobaczymy jak te się sprawdzą! :)
Ich cena to 20 zł za 10 sztuk :)

Tape bond- produkt niezbędny w tym systemie!
Bezkwasowy, nie wytrawia płytki, zastępuje polerowanie i primer :)
Cena: 17 zł / 8 ml

Base- chroni przed przebarwieniami, wzmacnia trwałość
Cena: 35 zł / 8 ml 

Top- przedłuża trwałość, nadaje połysk, zawiera filtry UV
Cena: 35 zł / 8 ml 

No i mój ulubiony etap: KOLORY! :D
Wybór jest meeega i ciężko się zdecydować :D
Cena: 35 zł / 8 ml (4,38/1ml) 

Te lakiery można stosować w 2 systemach: 
hybrid system i soak off system (z tape bond)
Systemy różnią się bazą i topem, oraz użyciem tape bond ;)

109 Silver scyscraper!
Na zdjęciu widzicie 2 warstwy! :)
Jest to idealna holo mgiełka (przy 1 warstwie)
Przy 3 warstwach można go nosić solo! :) 

Buteleczki są zgrabne, prostokątne i czarne!
Lakiery są oznaczone na górze i boku nakrętki oraz na boku buteleczki ;)

113 King of red!
Piękna i na prawdę neonowa czerwień!
Kryje przy 2 warstwach i wygląda obłędnie! :D

112 Blue delicious
Niebieski, dość intensywny o delikatnie metalicznym wykończeniu 
(nie wiem czy udało mi się je uchwycić na zdjęciu ;()
Nałożyłam 2 cieniutkie warstwy, ale chyba lepsze byłyby 2 grubsze ;)

063 Violet shock
I uwierzcie mi na słowo to prawdziwy neon!
Bardzo nietypowy kolorek, mojej mamie od razu się spodobał ;) 
A krycie? Starcza 1 warstwa! 

111 Gold foil
To jest mój HIT- GENIALNY EFEKT! :D
To małe i płaskie kawałki złotej folii w bezbarwnej bazie!
Pierwszy raz spotkałam się z taką hybrydą i już ją uwielbiam! :D

A więc to już wszystkie kolorki jakie aktualnie będę testować! :)


 Znacie tę markę? Lubicie? :)
Koniecznie dajcie znać, które kolorki wam wpadły w oko :)

30 komentarzy:

  1. Ta złota folia jest obłędna! <3 Od 3tygodni testuję je z mamą i obie jesteśmy niesamowicie zadowolone :) Niedługo napiszę recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O no to super! Mam nadzieję, że mi też się sprawdzą :)

      Usuń
  2. Kolory prezentują się bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kolorki! Ten czerwony jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cuda, a kolorki jakie świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam marki, ciekawa jestem jak się u Ciebie sprawdzą :) I ten niebieski <3

    OdpowiedzUsuń
  6. kobaltowy lakier jest genialny <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Róz mi się najbardziej spodobał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie różu to tu nie ma ;) Tak jak pisałam neonowa czerwień i prawdziwy neonowy fiolet ;)

      Usuń
  8. bardzo lubię te hybrydy, piękne kolory

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolorki, świetna jest ta złota folia. Szczególnie przykuła moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam okazji jeszcze przetestować produktów tej firmy, ale kolory mają świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow :) koniecznie napisz post jak je przetestujesz. Jak z trwałością i ściąganiem :) wyglądają super!
    Aj

    OdpowiedzUsuń
  12. wooow! suuuper:) śliczne te lakiery brokatowe

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczególnie zauroczył mnie nr 111 Gold foil. Takie efektu wśród lakierów hybrydowych jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję, że nie wypadnie na totalnego ignoranta gdy zapytam, co to takiego ten system "soak off"???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak nazywa się system hybryd, które schodzą bez problemów po acetonem ;)

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. No to suoer! Genialnie wygląda jako mgiełka na inny kolor i solo :D

      Usuń
  16. A to się jeszcze coś pod spód chyba nakłada specjalnego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak widać na zdjęciu, są wszystkie elementy systemu: tape bond base, kolor i top :)

      Usuń
  17. Holo mgiełka jest piękna! A lakiery mają super oznaczenia (w sensie, że w trzech miejscach) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, uwielbiam tak przemyślane rozwiązania ;)

      Usuń
  18. Gdzie mozna je kupić? W Pń są stacjonarnie może?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że nawet nie wiem.. Aktualnie nie ma mnie w Poznaniu więc zamawiałam przez neta, a stacjonarnie to nie mam pojęcia bo nie sprawdzałam :d

      Usuń
  19. testowałam już 4 marki z hybrydami i semilac na moich panokciach sprawuje sie najlepiej. poza tym mam słabość do ich kolorków :D hybrydy to super rozwiązanie, zwlaszcza dla zapracowanych osób:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...