Z płytki! :)

Hej kochani :D
Dzisiaj mam dla was płytki i to dlatego, że aktualnie są na nie promocja $0.99 :)
Link do obu, których dziś użyłam znajdziecie przy zdobieniach :)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK

 Jak wiecie już od daaawna wszystkie płytki zamawiam na http://www.bornprettystore.com/
 Zawsze idealna jakość i duży wybór :D
Jednak niestety czas przesyłki jest spory 3-4 tygodnie (ale darmowej oczywiście!) ;D



Pierwsze zdobienie to połączenie Semilac 032 (Biscuit) z 111 (Cherry berry)
 Do tego wzór z płytki BP20 (LINK)
Ma ona same kwiatowe wzory, więc wiedziałam że będę często jej używać ;)
Ten wzór na płytce wyglądał średnio, ale na paznokciu całkowicie mnie zachwycił :)


Drugie zdobienie to również Semilaci: 055 (Peach milk) oraz 063 (Legendary red)
Kolejna płytka czyli BP21 (LINK) to totalny mix zdobień!
Ja wybrałam wzór, który ciężko jakoś nazwać :D
Nałożyłam go na gradient pokryty mgiełką 091 (Glitter milk)

19 komentarzy:

  1. wow, takie wzorki robią wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie w moim stylu ale wyglądają ciekawie :)

    Pozdrawiam,
    ANRU

    OdpowiedzUsuń
  3. ten pierwszy wzorek bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. kwiatkowy wzór bardziej w moim typie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Drugie zdobienie bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW... jestem pod ogromnym wrażeniem tych paznokci - zwalają z nóg! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obydwa zdobienia piękne, a płytki BPS zazwyczaj nie zawodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę się napatrzeć na te cudowności! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze zdobienie podbiło moje serduszko <3

    OdpowiedzUsuń
  10. drugie mani jest super, ja uwielbiam gradienty :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam obie płytki i bardzo je lubię :) A ten pierwszy wzór jest świetny do kolorowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Drugie zdobienie <3 fantastyczne!!!
    Moje produkty z Born pretty store niestety nie dotarły :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje docierają czasami z opóźnieniem, ostatnio dostaje wszystkie paczki porozkładane na kilka oddzielnych i pomieszanych z innymi zamówieniami :d Ale generalnie wszystko dociera ;)

      Usuń
  13. Drugie wymiata:) Chociaż oba są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uroczy jest ten pierwszy wzoreczek z kwiatkami i aż kusi , żeby go pokolorować ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oba zdobienia bardzo mi się podobają, jednak bardziej to pierwsze bo użyłas w nim mojego ukochanego semilaczka biscuit haha ; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...