Babygirl ze Swarovskim! :)

No to macie to co najbardziej lubię!
Na takie paznokcie decyduję się raz na rok iiii..
Wreszcie nadszedł ten czas! :D

FACE: KLIK
INSTA: KLIK
(Nowe konto!)

Skoromność, którą zapewnia Dolce Vita Nails 011 Baby girl
zostaje przełamana elegancją cyrkoni Swarovskiego!
Każda kobietka sroczka mnie zrozumie! :)



O  tym kolorku powiem wam odrobinę więcej, dlaczego?
Wiem, że sporo z was szuka takiego połączenia pudrowego różu z odrobiną beżu!
Kryje perfekcyjnie po 2 warstwach!
Czy można chcieć czegoś więcej? :) 

 

35 komentarzy:

  1. Skąd swarovski? Piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre pytanie, każde zamawiam w innym miejscu :d Te konkretne chyba z Mistero Milano są ;)

      Usuń
    2. A na co je przyklejasz,bo mi szybko odpadaja z hybrydy..

      Usuń
    3. Na żel, na kelj lub na top od hybrydy ;) Zależy co jest najbliżej ;)

      Usuń
  2. Kolor piękny, a kryształki wyglądają niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne są! A do tego te cyrkonie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. to jest to co KOCHAM <3 !!! mega błysk <3 wow :o

    OdpowiedzUsuń
  5. o Bożeee nosilabym <3 I zdjęcia z kwiatami zawsze wychodzą super ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie ozdoby nie są w moim stylu, ale w połączeniu z tym delikatnym różem wyglądają świetnie. Całość bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No no, robią wrażenie te paznokcie :D super! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne! bardzo mi się podoba paznokieć cały w błyskotkach :D całość idealnie się ze sobą komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne! te kryształki dobrze się trzymają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana no ja je noszę, aż nie zmienię paznokci :D Często nawet zmieniałam sobie kolor dookoła i nosiłam ok. 4 tygodni cyrkonie ;) Tak jak w zeszłym roku grudzień/styczeń nosiłam ;)

      Usuń
  10. jeeeny ;o wygląda boosko :D
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie to wygląda!
    ja osobiście nie przepadam za takimi wystającymi elementami, ale tak się napatrzyłam ostatnio na podobne do tego zdobienia, że aż zamówiłam karuzelę z takimi błyskotkami haha

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię nosić takich ozdóbek, ale wyglądają fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawie to wygląda ;) Tak... ekskluzywnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak fantastycznie to wygląda :) Już nie potrzeba biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor faktycznie piękny. Ja jestem jak najbardziej sroczką i poluję na swarovskiego w dobrej cenie :) efekt końcowy super

    OdpowiedzUsuń
  16. Najpiękniej! Najlepiej! :)
    Uwielbiam takie połączenia :)
    cudo :)
    Aj

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam baby pinki, a w połączeniu z cyrkoniami wyszedłbardzo dziewczęcy i elegancki mani. Powiedz mi proszę, jak nakładasz cyrkonie, bo ja czy na kolor, czy na top, czy na klej, czy samym topem, to zawsze pogubię max. po 3 dniach. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nakładam je w 3 różnych wersjach: na żel, na top coat lub na klej i w każdej wersji przeżywają! Jak robię klientką to zawsze zabezpieczam jeszcze na wierzchu żelem lub topem końcówkę i brzegi żeby mieć pewność że wszystko będzie okej ;) U siebie aktualnie mam na żel bez zabezpieczania brzegu ;)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...