Delikatna wersja kociego oka :)

Jakiś czas temu pokazałam tutaj moje pierwsze kocie oko KLIK!
Efekt był bardzo intensywny, dla wielu z was aż za bardzo!
Dlatego dziś mam coś delikatniejszego ;)

FACE: KLIK

NOWE KONTO!  INSTA: KLIK
Ktoś włamał się i usunął mi konto na instagramie ;(
Teraz buduję wszystko od nowa, zapraszam do obserwacji ;)



Tym razem pochodzi ono z nowej kolekcji Dolce Vita Nails!
Ma odcień brzoskwiniowy z drobinkami pomarańczy i różu :)
Rozjaśnienie jest skromniejsze, ale bardzo efektowne :)


006 Vegas cat połączyłam z 044 Coralove!
Linki do obu lakierów: KLIK i KLIK


I co wy na to? ;)


23 komentarze:

  1. Kocie oczko oczywiście widoczne i ta stylizacja najbardziej przypadła mi do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. takie delikatne kocie oko nawet do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się prezentują, bardzo fajny delikatny efekt <3

    OdpowiedzUsuń
  4. delikatne zdobienie :) kolorki świetnie dobrane, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory, soczysta brzoskwinka rewelacyjna. Efekt podoba mi sie o wiele bardziej niż ostatnio, takie łagodniejsze przejście bardziej do mnie przemawia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorek nie dla mnie zdecydowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tym razem rzeczywiście delikatniejsze kocie oczko wyszło - dużo delikatniejsze ;-) Bardzo subtelnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie śliczne, ciekawie to wymyśliłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten brzoskwiniowy kolor bardzo ładny :)
    a to, że ktoś ci usunął konto na insta, to po prostu brak słów... ludzie są okropni :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia co ktoś chciał osiągnąć ;(

      Usuń
  10. cudny jest ten efekt :) ja czekam na moje z chińskiej stronki ale chyba nie dotrą już :(

    OdpowiedzUsuń
  11. nie przepadam za różem ale sama skusiłabym się na takie pazurki <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Efekt faktycznie delikatny :) Jednak na jesień/zimę preferuje kocie oko ciemniejsze (takie jak podlinkowałaś na początku) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdania są bardzo podzielone, część osób zdecydowanie woli delikatne kocie oko, za to druga część uważa że to mocniejsze daje fajniejsze wrażenie ;)

      Usuń
  13. pięknie wyglądają <3

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie Ci to wyszło, lubię i kocie oko, i błyszczące lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczywiście obserwuje nowe konto na insta kochana, rany ale te ludzie mają pomysły po co komuś kogoś konto ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! :) Tu nawet gdyby ktoś chciał sobie je przywłaszczyć (nie wiadomo po co), ale ktoś po prostu je usunął ;(

      Usuń
  16. Ja na to jak na lato :) super :) bardzo ładnie wygląda takie delikatne kocie oko :)
    Aj

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...