Kocie oko! :)

Długo się przed tym efektem broniłam! 
Nie wiem dlaczego, nie do końca mnie przekonywał na zdjęciach (podobnie było z glass effect)!
Na żywo jednak od razu go polubiłam! :)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK

Ten lakier to Silcare The Garden of colour cat eye numer 5!
Dostępny na https://nails.silcare.com/
Ma metaliczne wykończenie w kolorze szarym (delikatnie turkusowym)
Zaraz zobaczycie go, aż w 3 stylizacjach :)


Pierwsze połączenie w towarzystwie Dolce Vita Nails 222 Ocean!
Tutaj kocie oko pojawiło się na serdecznym i środkowym :)



 W drugim zestawieniu kociemu oku towarzyszy piękny róż!
Jest to Silcare color it numer 1! :)
Tym razem kocie oko trafiło na mały i wskazujący paznokieć :)



Ostatnie zestawienie najbardziej klasyczne!
Połączony z Semilaciem 075 Carribean See, trafił na serdeczny pazurek :)


Które połączenie kolorystyczne najbardziej przypada wam do gustu?
A który układ lubicie najbardziej ?:)
Podoba wam się kocie oko? Koniecznie zobaczcie je na żywo :)

18 komentarzy:

  1. ale śliczne, bardzo efektowne :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjemny efekt, ale jeszcze bardziej podoba mi się, kiedy wewnątrz jest jaśniej, a dookoła ciemniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następna sobie kupię właśnie z jaśniejszym w środku ;-) granat mi się podobał z takim jaśniejszym niebieskim przejasnieniem od magnesu ;-)

      Usuń
  3. nie do końca moje kolory ale efekt fajny ;)

    Pozdrawiam Cię i życzę cudownego tygodnia ! :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  4. OStatnie najladniejsze :) Ja tez bede musiala zainwestowac w klika lakierow magnetycznych i magnes :) ale najpierw wzbogace swoj zestaw o wieksza ilosc lakierow zwyklych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mocny efekt ma ten lakier, chyba jednak bardziej podobają mi się te subtelniejsze cat eye (dostałam ostatnio do testów lakier z BPS z takim efektem, jest mega! z tym, że dużo bardziej delikatny - zdjęcia już mam, jak się ogarnę to wrzucę). Z tym, że ten lakier, który prezentujesz ma jeden duży plus - z każdym kolorem w zestawieniu wygląda dobrze ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie na żywo nie jest aż tak Widoczny jak na zdjęciach ;-) ale może to też dlatego że robiłam 2 warstwy i na obu przykladalam magnes, a mogłam tylko na drugą i byłoby delikatniej ;-)

      Usuń
  6. Nie miałam jeszcze styczności z tego typu lakierami, jakoś mnie nie ciągnie ale może właśnie dlatego, że nie widziałam jak wygląda na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trudno się zdecydować, które połączenie kolorystyczne wygląda najładniej. Wszystkie się pięknie prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. najładniejsze te z turkusem :)
    efekt wydaje się bardzo mocny, jestem ciekawa jak w rzeczywistości, bo na zdjęciach wygląda trochę sztucznie, choć bardzo mi się ten efekt podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie na żywo to kocie oko wyglądało delikatniej, bardziej jak takie przejście, przyciemnienie koloru, na zdjećiach jak gruba krecha widać :D

      Usuń
  9. Najbardziej podoba mi się ostatnie zestawienie - z cat eye na serdecznym palcu. Wtedy efekt nie wydaje mi sie taki przytłaczajacy. A i ten błękitny kolor też piękny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny efekt, najbardziej podoba mi się z niebieskościami, róż jakoś do mnie nie przemawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O! Ja też się nie mogę przełamać.. jeszcze nie próbowałam takich lakierów.. zestawienie z niebieskim jest mega :)
    AJ

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten efekt kociego oka wygląda oryginalnie i pięknie. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...