Najpiękniejsze: błękit + różowe złoto :)

Przedstawiałam wam całą nową kolekcję Dolce Vita Nails: KLIK
Dziś chcę wyróżnić 2 kolory, które są moimi ulubieńcami!

FACE: KLIK
INSTA: KLIK




Pewnie część z was od razu domysliła się o jakie kolorki możę chodzić!
Kocham niebieskości, szczególnie w wydaniu błękitu jak 052!
Jednak jestem też straszna sroka, o czym świadczy wybór 050!


Rose Gold Queen numer 050 kryje już po 1 warstwie!
Natomiast 052 Lazure Blue to idealny błękit!



Zdjęć jest mnóstwo! Ale to FILM jest podstawą ;)
Tu zobaczycie KRYCIE, ZDOBIENIE I DOWIECIE SIĘ WIĘCEJ! :)



25 komentarzy:

  1. Też jestem sroka, stąd zestawienie idealne dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalne i piękne <3 Nie powstydziłabym się takiego mani :)
    Kochana pomożesz : http://bit.ly/2cJpr76 ? Dziękuje <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest ten błękit, ciekawie wygląda w takim połączeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczne pazurki:):) uwielbiam takie błękity !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne paznokcie :D Zdobienie na środkowym palcu prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten złoty lakier jest cudowny :) W ogóle świetne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. boskie połączenie! błękit jest obłędny! *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne połączenie tych dwóch kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie cudowne paznokcie ;) w końcu ja muszę, sobie jakieś fajne zrobić ;)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  10. To złoto wpadło mi w oko! Przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zdobienie :) cudowne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdobienie <3 A połączenie tego pięknego błękitu i różowego złota nieziemskie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie :) piękne różowe złoto! :)
    Aj

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomocny filmik ! Mam podobny odcien semilaca wiec spróbuje tego wzorku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...