Nowe produkty Dolce Vita Nails! :)

Mam dziś dla was sporą dawkę nowości!
Nie przedłużając, zaczynamy! :)



Na moim instagramie (KLIK) i facebooku (KLIK)
już pojawiły się zapowiedzi w postaci tego filmu:

Zauważyłam ogromne zainteresowanie odnośnie zawartości tego ,,kartonika" :D

Każde pudełko w nim skrywało jednak jeszcze więcej!

Ostatecznie tak zaprezentowała się zawartość tego ,,raju" 

Te mnóstwo buteleczek w koncie podzieliłam na 2 części!
Po lewej stara kolekcja, po prawej nowości! 
Jak widzicie nowa kolekcja ma już genialne oznaczenie! :)

No i właśnie na tych nowościach chcę się skupić!

Lakiery są dostępne TUTAJ w cenie 39 zł / 10 ml
Nowa kolorówka zawiera super kryjące neony i pastele!
Dodatkowo nietypowe glittery, platinum look oraz efekt futerka!
 Możecie je zobaczyć tutaj:

 Numer od lewej: 052, 149, 011, 018, 032, 038, 040, 250, 311, 044, 062 i 366
Dolny rząd: 341, 457, 121, 125, 123, 001 (Platinum Look), 118, 050 (Rose Gold Look), 271 (Glitter), 010 (Muppet Fur Look), 006 (Cat Eye Look), 289 oraz 210!
 Swoje nazwy lakiery dopiero dostaną! ;)

Swoją drogą nie sądzicie, że fajnie byłoby mieć lakier który nazywałby się tak po Waszemu?
Ja ani chwili bym się nie zastanawiała jaką nazwę wybrać ;D


Kolejna nowość to 2 topy! Matt oraz No wipe (bez przemywania cleanerem!)
Dostępne: TUTAJ w cenie 45 zł / 10 ml

Cleaner (39 zł / 570 ml) oraz aceton (29 zł / 300 ml) mają piękny zapach melona!
Możecie je dostać TUTAJ
Oraz coś do pielęgnacji: oliwka (15 zł / 15 ml) oraz krem do rąk (25 zł / 200 ml)!
To moi nowi ulubieńcy, LINK

Zrobiłam wam sporo zbliżeń i filmików z nową kolekcją!
Kolory są nieziemskie i sama nie mogę się na nie napatrzeć :D

Polujecie na któryś kolor?
Moi wybrańcy to zdecydowanie 050 oraz 052 i już trafiły na moje dłonie!

A tak prezentuje się cała kolorówka marki Dolce Vita Nails:

20 komentarzy:

  1. Ojej! Ile dobroci! Wow! Istny raj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. AAA! Przepiękne są.
    Takie pastelowe róże to zdecydowanie moje kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. jej... prawdziwy lakierowy raj <3

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jestem ciekawa jaki jest matt wstaw jakies fotki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstawię, wstawię ;-) sama jestem ciekawa bo mam mały uraz po macie Semilaca :-D

      Usuń
  5. Jak Ty masz tego dużo! Ale widzę, że przeważają różowe kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo bardzo ich dużo :) rzeczywiście bardzo ładne, soczyste kolory :D 311 podoba mi się najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Hihi, kochana szkoda zębów! Chociaż nie powiem, bo mi samej też szczęka opadła :)

      Usuń
  8. O ja!!! Tyle dobroci! :D Ja też chce ! Możesz mi zdradzić czy jest t twoj zakóp czy tez wspaniala współpraca?

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż boję się spytać, ile Ty zapłaciłaś za te wszystkie lakiery? ;-D

    OdpowiedzUsuń
  10. wooow! no po prostu nie mam słów na te wszystkie piękności!
    ceny w sumie też niezłe, więc pewnie zanim jakikolwiek kolor tej firmy dołączy do mojej kolekcji, to muszę trochę poczekać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sztuka 39 zł może wydawać się sporo, jednak jak się przeliczy na 1 ml to wychodzi taniej niż Semilac, NeoNail itp. ;)

      Usuń
  11. Same wspaniałości! Raj dla lakieromaniaczek :D

    OdpowiedzUsuń
  12. O wooow :) jest w czym wybierać <3
    Aj

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...