Fioletowo-śliwkowo-złoto-pomarańczowy?;)

Te pyłki już opanowały internet!
Ja sama oczywiście też skusiłam się na kilka kolorów!


Dziś będzie o jednym, którego na pierwszym zdjęciu nie ma!
A mowa tu o odcieniu 681!
Pochodzi on ze strony http://www.bornprettystore.com/
Jego aktualna cena to $1,99 i znajdziecie go TUTAJ


Ma on piękny odcień łączący fiolet, śliwkę i pomarańczowo-złoty! :D
Uwielbiam te nietypowe efekty ;)

Jedyny ich minus to fotogeniczność!
Na żywo to prawdziwe ,,lusterka", gładka tafla, a na zdjęciach?
Która z was miała jakikowiek z nich potrafi sobie wyobrazić ten efekt! :)

Postanowiłam dla was sfotografować w miarę możliwości w 3 różnych światłach ;)

21 komentarzy:

  1. super :) ja właśnie czekam na pyłek od BPS niebiesko-fioletowy

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ;) lubię kameleony :)
    Aj

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zamowilam na Aliexpress jakis czas temu kolor 682, nie moge sie doczekac, az przyjdzie. :D Koniecznie trzeba go pokryc topem no wipe, zeby nie stracic efektu pylku? Pytam, bo bardzo nie lubie sie z topami no wipe i bede musiala cos wymyslec, zeby uniknac z nimi spotkania. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to nie słyszałam o tej teorii i ja pyłki przykrywam dowolonym topem i nic się nie dzieje :D

      Usuń
  4. Wow, daje po oczach. Podoba mi się ale chyba nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem sczerze, że pyłki to nie efekt dla każdego, tym bardziej na wszystkich pazurkach :D Paznokcie rzucają się z daleka w oczy i są baaardzo błyszczące :D

      Usuń
  5. zgadzam się, na żywo wyglądają wspaniale, a na zdjęciach ciężko to uchwycić a szkoda :) rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądają, żałuję, że nie ma czegoś takiego na zwykłe lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...