Gdzie użyć Muppet Fur? :)

Hybryda futerkowa budzi wiele sprzeczeń!
Sporo z was ją polubiło, jednak nie wie jak jej używać ;)
Dziś zaprezentuję kilka różnych opcji :)


Jest to lakier marki Dolce Vita Nails 010 Muppet Fur (LINK
Kosztuje 39 zł za 10 ml (czyli 3,90 zł w przeliczeniu na 1 ml) 



Zaczniemy od klasycznego użycia SOLO!
Mogłyście zobaczyć go w akcji w poście TUTAJ 
 Efekt zależny jest od ilości położonych warst: 1 lub 2 :)



Jednak można go również położyć na dowolony kolor!
Ja wybrałam błękit 052 Lazure blue oraz neonowy żółty 125 Neon Lime!


Kolejnym doskonałym miejscem wykorzystania futerka są motywy zwierzęce :)
Ja zaprezentuję wam 5 różnych możliwości :)

1. Jako tło pod zeberkę

2. Nałożone na gotową czarno-białą zeberkę 

3. Nałożony na 004 Cappucciono i gotową panterkę

 4. Na kolorze 004 stanowi idealne tło dla drobnej panterki

5. W połączeniu z 032 Latte Shake jako nietypowy wzór tygrysa :)

A Ty którą propozycję wybierasz? :)

30 komentarzy:

  1. ciekawy efekt z panterką fajnie to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Solo nie robi u mnie wrażenia, ale ze zwierzęcym wzrorkiem tworzy super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego dałam kilka propozycji, bo w każdej wygląda zupełnie inaczej :)

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się efekt futerka, ale z jakiejś odległości, z bliska jakiś dziwny jest :D Z daleka z kolei jak marmurek :D Bardzo fajne zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się! Z daleka wygląda jak taki fajny, wyjątkowy szary ;) A z bliska efekt mniej mi się podoba, jednak pazurki raczej widzi się z daleka :)

      Usuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tej hybrydzie futerkowej, czego to producenci nie wymyślą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba najbardziej podoba mi się zeberka :) Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie nadal jednak ona wygląda tak jakby w hybryde powklejały się małe fafrochy i włoski... ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajnie prezentuje ze z zeberka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny efekt :) jeszcze się nie spotkałam z czymś takim :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ze zwierzęcym motywem wygląda naprawdę imponująco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem, że to futerko mnie już dawno urzekło . Jak do tej pory go nie maialam . Świetnie je wykorzystalas !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy ;) Czasami dopiero odpowiednie skomponowanie i wykorzystanie elementu pokazuje jego prawdziwe oblicze ;)

      Usuń
  11. Kurczę Ale fajnie. Ja niestety nie mam zdolności takich. A szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu wcale nie trzeba dużo pracy, zeberka jest nieregularna więc po prostu robi się krzywe kreski i efekt gotowy ;)

      Usuń
  12. Fajnie wygląda z błękitem oraz motywami zwierzęcymi, jakoś z zielonym średnio mi wpadł w oko :P

    OdpowiedzUsuń
  13. woow ;o wyglada świetnie, ze wzorkami zwierzęcymi cudne ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Z motywami zwierzęcymi prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne , ale zebra wygląda w powiększeniu jak plemniki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha, dlatego czasami lepiej nie patrzeć na niektóre rzeczy z bliska :D

      Usuń
  16. Ale fajne! Nie widziałam jeszcze takiej hybrydy ;)
    Świetne wygląda zwłaszcza z zebrą

    OdpowiedzUsuń
  17. super pomysły! futerko jest idealne do tych zwierzęcych motywów :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Umiesz wykorzystać chyba wszystko tak, żeby fajnie się prezentowało :) Na kolorowych lakierach podoba mi się najbardziej, chociaż w zwierzęcych wzorach ma swój urok ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie , no nie ..nawet z piękna panterka czy też zeberka nie pomoże na to futro; jak owłosione nogi ;(

    OdpowiedzUsuń
  20. Samo futro wygląda... dość nieapetycznie ;-) Natomiast ze zwierzęcymi wzorami jest jak najbardziej ok :-D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam jeszcze futerka na lakierze :) Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...