Granat perfekcyjny :)



Często pytacie jak długo wytrzymują mi cyrkonie Swarovskiego!
Otórz pamiętacie to zdobienie? POST

Po 2,5 tygodnia pozbyłam się beżu i zastąpiłam go granatem :)
Postawiłam na idealny Dolce Vita Nails 081 Deep Blue ;)
A cyrkonie? Zostały nienaruszone :)


Gwarantuję, że przchodzę z nimi kolejne 2,5 tygodnia (aktualnie 1,5 właśnie mija :))
Jak to robię? Są 4 opcje :)
Wklejone na żel, na klej, na hybrydę hard lub top hybrydowy :)
Dodatkowo można zabezpieczyć brzegi topem co przedłuża trwałość :)

24 komentarze:

  1. Uwielbiam biżuteryjne zdobienia, zawsze odmieniają zwykły mani :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się te cyrkonie, a stylizacja jak dla księżniczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam te kryształki :) kocham i muszę u siebie wykonać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne! kolor jest świetny i te kryształki... aż tyle czasu? szok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez problemu mi się trzymają więc szkoda było mi ściągać je tak szybko ;-)

      Usuń
    2. Nic dziwnego.. też bym trzymała :)

      Usuń
  5. Piękny granat, właśnie noszę teraz podobny :) Cyrkonie fajnie wyglądają, ale nie zahaczasz nimi o swetry albo włosy? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, jak miałam pojedyncza cyrkonie to bardziej mi hacza niż jak mam cały paznokiec w cyrkoniach ;-)

      Usuń
  6. Trwałość cyrkonii godna podziwu ;) A granat przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na zwykłym lakierze cyrkonie niestety się nie trzymają , a szkoda ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak przykleisz na klej taki od tipsów? Mi wtedy też bez problemu trzyma ;-) duże znaczenie ma też rodzaj cyrkonii, te Swarovskiego trzymają się o wiele lepiej niż takie zwykłe ;-)

      Usuń
  8. taki manicure juz nie potrzebuje bizuteri :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie jeszcze nie wszystkie cyrkonie wytrzymują do zmiany hybryd ale będę walczyła :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie to wygląda, a w słońcu musi się bardzo mienić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...