Holo mgiełka Victoria Vynn! :)

Jest taka hybryda, która nałożona na dowolny kolor wygląda magicznie!
Pasuje do ciemnych i jasnych, chłodnych i ciepłych odcieni!
A o czym mowa? :)


To idealna holo mgiełka od Victoria Vynn!
109 Silver Scyscraper

Zobaczcie kilka moich propozycji z jej wykorzystaniem :)

1. Jako tło pod stempel! Nie zasłania go, ale delikatnia ozdabia! 

2. Na klasycznej czerwieni VV 113 King of red! Cały post: KLIK

3. Jako dodatek do geometrycznego ombre ;) Cały post: KLIK

4. Do rozjaśnienia ciemniejszych lakierów:

5. Na wszystkich niebieskościach wygląda jak rozgwieżdżone niebo :)
Link do posta z całym zdobieniem: KLIK

28 komentarzy:

  1. Wow, rzeczywiście na niebieskim wygląda niesamowicie! :O

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam taki brokacik, ale firmy EmNail :) Pasował do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ;-) Bardzo ładnie prezentuje się ten lakier - takie małe cudo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie mi się podoba efekt jaki daje, szczególnie właśnie na niebieskim tle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojaaaa, ale cudeńko! Super jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale świetny ;D a zdobienia na pazurach świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny! Efekt holo uwielbiam, a jak jest mgiełką tym bardziej, bo często z kolorem pod spodem tworzy rewelacyjną całość :D Może kiedyś się na nią skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna ! :)

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę się napatrzeć na Twoje paznokcie :)
    Mgiełka prezentuje się uroczo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie śliczne! :D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie to wygląda, bardzo mi się podoba ten efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cuudo! w kazdej wersji świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Numer dwa to mój zdecydowany faworyt, te kwiatuszki mnie zachwycily :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda podobnie jak mgiełka z IBD :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Holo wygląda zawsze pięknie, żałuję jednak, że nie wyciągnęłam go w lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Cudowne te paznokcie <3
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba najbardziej spodobała mi się na czerwieni - nie wiem dlaczego :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...