Kamienny Brownie! :)

Są takie kolory, które ciężko jakkolwiek nazwać!
Dolce Vita Nails 159 Brownie, to właśnie jeden z nich :)
Ja nazywam te odcienie kamiennymi!
Czyli połączenie ciemnego beżu z szarością- na jesień idealne :)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK

Przedstawię wam go w dwóch różnych stylizacjach ;)

Pierwsza to bardzo popularne ostatnio geometryczne ombre (a prawidłowo gradient!)
Temu kolorkowi towarzyszy 002 Baby rose i 109 Alpine white :)


Natomiast druga propozycja bez wzorów ;)
Tym razem dodałam brokatowy kolorek 109 Silver rockstar! :)

30 komentarzy:

  1. Cudowne. Podoba mi się ta ombra, próbowałam robić ale nie wychodzi a Tobie jak zawsze wyszło perfekcyjnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana wydaje mi się, że to kwestia poćwiczenia, ja zrobiłam kilka razy geometryczny gradient na wzorniku i później już szło co raz lepiej ;)

      Usuń
  2. obydwa zdobienia bardzo ładne, ale pierwsze bardziej mi się podoba :) ślicznie wygląda to geometryczne ombre :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba zdobienia rewelacyjne ;) Lubię takie ziemiste, czy też kamienne kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne paznokcie ;) Szczególnie te pierwsze mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, ten efekt geometrycznego cieniowania szarości jest fantastyczny !

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się napatrzeć na to ombre, poproszę tutorial jak je wykonać : Chętnie zmalowałabym coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobra, muszę się zmotywować do jakiegoś tutorialu :)

      Usuń
    2. świetnie, będę wyczekiwać z niecierpliwością :) Na pewno przyda się nie tylko mnie :)
      Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

      Usuń
  7. Pierwsza z geometrycznym wzorem wygląda idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsze mani genialne! uwielbiam to połączenie kolorystyczne :)
    ale nazwa jakoś nie pasuje mi do tego lakieru hmm :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana wydaje mi się, że lepiej sobie nie tłumaczyć tej nazwy :d Wtedy o wiele bardziej pasuje ta nazwa do tego kolorku, niż po przetłumaczeniu :D

      Usuń
  9. Cudowne pazurki ! Ten geometryczny wzorek skradł moje serce !

    OdpowiedzUsuń
  10. 1 propozycja jest świetna! ;D piękne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te Twoje paznokcie! <3 Jestem za tutorialem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne! ja uwielbiam właśnie takie kolorki! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. A wiesz, kupiłam sobie popielate lakiery, nawet dwa , chociaż nigdy nie przepadałam za takimi kolorami;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, może przekonasz się do takich bardziej popielatych odcieni :D

      Usuń
  14. Piękne jest to pierwsze zdobienie, ostatnio dużo osób takie robi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny kolorek! Podobają mi się obie wersje.

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam te gradienty <3
    jestem po uszy zakochana ale czekam aż minie na nie ten "szał"
    bo każdy teraz w tym chodzi ;p więc odpuściłam na razie..

    Pozdrawiam,
    MARLENAILS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szczerze jeszcze na swoich pazurkach nie miałam tego zdobienia, też czekam aż minie ten bum :D

      Usuń
  17. Takie geometryczny wzór to hit! Mega mi się podoba :) Robisz cuda :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...