Motyl ma futro? ;)

Może w teorii słabe połączenie! Dlaczego?
Szarość, motyl, beż i futro- czy to ma jakiś sens? :D


Postaram się pokazać wam, jak można to połączyć! :D


Więc zaczniemy od kolorów! Rządzi tu Dolce Vita Nails!
Połączyłam szary 160 Mystery, beż 004 Cappuccino i biel 109 Strong white!
Nietypowym elementem jest tutaj futerko 010 Muppet Fur!
Szarość o ciekawym wykończeniu, której można używać solo lub na inny kolor ;)
Dodatkowo czarny motyl z płytki pochodzącej z http://bornprettystore.com/ ;)

24 komentarze:

  1. ciekawie wyglądają te futerkowe pazurki :) całość fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie połączenie jest bardzo fajne ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę zdobienie z wykorzystaniem takiego futerka i przyznaję, że mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. niesamowicie wygląda to futerko :) świetne połączenie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziwne połączenie, ale ma coś w sobie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja chyba fanką futra nie jestem :D Motyl cudny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się podoba ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej kochana.
    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Będzie mi miło jeżeli weźmiesz udział w zabawie. Szczegóły tutaj: http://yasinisi.blogspot.com/2016/10/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten lakier-futerko wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy efekt futra ;) moze powinnam wypróbować u siebie

    OdpowiedzUsuń
  11. Motyl super , ale ten futerkowy lakier kompletnie mi się nie podoba ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Wielokrotnie widziałam futrzaste paznokcie. Wyglądały dla mnie ohydnie :( Natomiast tu - u Ciebie jest tak delikatnie i subtelnie, bardzo pasuje do chłodnych dni :) Prześliczne zdobienie! Świetna nazwa posta - przyciąga uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że udało mi się w pewnym stopniu przekonać do futerkowych lakierów ;)

      Usuń
  13. fajny ten futrzany lakier :D
    całość fajnie razem wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajnie to wszystko razem wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj Madziu! Futerko całkiem mi się nie podoba. Nie mój gust ;) Ale motyl cudny i kolory piękne.
    Podpytywałam Cię kiedyś o stemplowanie. No i ja się w końcu przekonałam :) Stwierdzam iż dobry stempel to podstawa. Co śmieszne, w moim przypadku, tym dobrym stemplem okazał się przeźroczysty stempel z aliexpress. I nagle większość moich lakierów (bo stan się zwiększył znacząco) całkiem nieźle się sprawdza. Ha! Tak mi się spodobało, że czekam już na następną przesyłkę od MyFrienda ;) teraz z innymi płytkami.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stempel dobry, wcale nie musi być drogi ;) Cieszę się bardzo, że udało się znaleźć przyczynę niepowodzeń! ;)

      Usuń
  16. bardzo podoba mi się ten szaraczek z paseczkami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...