Moulin Rouge! :)

Dziś znów Dolce Vita Nails!
Wiecie, że bardzo polubiłam tą markę i ciągle o nią pytacie! :)
Przypominam wam o porównaniu hybryd: LINK! :)
Tam znajdziecie najważniejsze informacje :)

 FACE: KLIK



Teraz odrobinę o użytych kolorach ;)
Podstawą był róż 366 Moulin Rouge (LINK) !
Do niego dobrałam kwiatową naklejkę i idealnym tłem był jaśniutki 002 Baby Rose! (LINK) :)
Ale nadal czegoś nam brakowało- 
perfekcyjne dopełnienie stanowił mój ulubiony brokat 050 Rose Gold Queen! (LINK) :)

21 komentarzy:

  1. Całość bardzo fajnie wygląda i ten brokat, coś zdecydowanie dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, zdobienie jest genialne! Bardzo przypadło mi do gustu <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdobienie :) Efekt końcowy delikatny i elegancki :) Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeeepiekny dobór kolorów <3

    Btw: Ogromnie współczuję usunięcia konta na Insta, chamstwo, i zapewne zawiść szerzą się dosłownie na potęgę. Aż żal mi Twojego ogromu pracy, którą włożyłaś w tworzenie tego konta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie "moje" połączenie ;-) Podoba mi się ;-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko super się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne pazurki ;D podobają mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne! Aż poczułam wiosenny klimat :D A brokat? Cudowny! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne! :D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne zdobienie :) a róż jest przecudny <3

    OdpowiedzUsuń
  11. zakochana jestem w tym brokacie :) słodkie, delikatne zdobienie

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie skusiłabym na takie cudne pazurki. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...