Piórem malowane ;)

Nie mogłam się doczekać publikacji tego postu!
To właśnie moje aktualne pazurki, które niesamowicie przypadły mi do gustu! :)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK

Chciałam coś w stonowanej kolorystyce- postawiłam na szarość!
Do niej klasyczne dodatki czarno-białe :)


 
Coś więcej o kolorach!
Głównym sprawcą zdarzenia jest szary Dolce Vita Nails 159 Mystery! LINK
Dołączyły do niego: biel 109 Alpine White (LINK) oraz czerń 210 Night Fury (LINK)


A zdobienie? To ręcznie malowane łapacze snów!
Uwielbiam ten motyw i bardzo często go wplatam ;)
Jak go wykonać? Metod jest wiele!
Można namalować je pędzelkiem lub rapidografem, 
dla osób mnie sprawnych w takich drobiazgach poszukać naklejek :)


Całość uzupełniła holo mgiełka
Victoria Vynn 109 Silver scyskraper ;)


44 komentarze:

  1. cudowne, fantastyczna jakość zdjęć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, bardzo miło czytać coś takiego gdy robi się zdjęcia telefonem raczej niskiej jakości ;d

      Usuń
    2. Ja bym nie powiedziała, że to telefonem :D. Co do łapaczy, to świetnie Tobie wyszły i fajnie się komponują z całością :)

      Usuń
    3. No to bardzo mnie cieszy ze jakoś udaje mi się nadrabiać słaby sprzęt :-D chociaż teraz będzie o wiele ciężej ze światłem :-(

      Usuń
  2. Pięknee paznokcie :D
    Cudne są, masz talent :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zestwienie szarości z czernią i bielą.
    Łapacz snów wyszedł Ci perfekcyjnie. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny manicure! Połączenie kolorów super, te pióra wyglądają fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biel, czerń, szarość. To musiało się udać ! pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają Twoje pazurki :) Zarówno kolory jak i łapacz snów są w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie śliczne! :) Aż napatrzeć się nie można :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ŁAdne, motyw łapacza snów jest przeuroczy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdobienie w moim guście i te drobinki! <3 Zdjęcie świetne i tak dokładne, a ja czasem mam z tym problem. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, te paznokcie są przepiękne! <3 :) łapacz snów wyszedł idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. moj aparat fotograficzny czasem takich zdjec nie robi wow jestem pod wrazeniem :) tez mam problem ze swiatem zbieram sie na zakup lampy pierścieniowej
    ps. zdobienie super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chce właśnie jakąś lampę, ale nie mam pojęcia jaka, nie znam się na tym kompletnie i nawet nwm jaka to pierścieniowa ale muszę się tym zainteresować :-D

      Usuń
    2. ja juz mam upatrzona mniej więcej bo przy takim świetle to masakra

      Usuń
  12. Jak zawsze pięknie (bp)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie Ci wyszło, tak cudnie elegancko..*patrzy na swoje obdrapane czerwone* chyba coś trzeba z tym zrobić...:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wierzę?! Serio telefonem ?

    WOW ! A ja zawsze myślałam, że trzeba mieć dobry sprzęt, żeby mieć fajne fotki.

    Co do manicure ! Zdolniacha jesteś i tyle :*
    Ja bym połowy nie umiała zrobić tego co ty stworzyłaś.
    Gratuluje talentu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, chyba bardziej trzeba mieć dobre światło i cierpliwość do zdjęć- a z tym to też różnie bywa :d

      Dziękuję <3 :)

      Usuń
  15. Śliczne! Mam nadzieję, że i ja dojdę do takiej perfekcji w ręcznych malowankach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ojoj jak Ci pięknie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O kurcze, ale cudeńka !!!! Jesteś Genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, strasznie mi się podoba to zdobienie. Niby delikatne, ale ma w sobie to coś. Holo i łapacze snów zawsze spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też robię zdjęcia telefonem, praktycznie zawsze przy lampach :) Piękne zdobienie, łapacz snów wyszedł Ci idealnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...